Skip to main content

Wat een bak ellende. En om niet alles opnieuw te hoeven typen hier m’n review op trustpilot

 

Scammers
 

Apparently you have to write a bad review to get a response. Awful business I send all the files in the first application and agreed to the €134 total. The 34€ I got really fast. Still waiting for the last €100. I’ve send 4 or 5 emails and didn’t get a reply. Get your sh** together.

 

To all the people who want to trade in. DO NOT DO IT!!!!!!

 

update after reply from Recommerce;

afgelopen vrijdagmiddag was de 4e mail die ik stuurde.

de eerste was op maandag 1 mei (geen reactie tot op heden)

de tweede was op dinsdag 9 mei (geen reactie tot op heden.

de derde was vrijdag wederom via de mail (vooruit, jullie hebben 5 dagen reageertijd).

en nummer 4 is via een formulier op de website gegaan (nog wachtend op reactie).

 

en via Trustpilot kan het wel. Bijzonder.

Ik blijf er bij dat jullie op bijzondere wijze met jullie klanten om gaan. Mooie dingen beloven (binnen 3 weken je geld) maar we zijn na mijn akkoord op het bod (23 maart 2023) al 7.5 week verder. en nog niet volledig uitbetaald. dus zoals in mijn laatste mail. Verzoek ik jullie mijn geld over te maken voor dinsdag 12:00.

 

15-05-23 11:30 KPN gesproken - jullie hebben niets gevalideerd.

 

dus je kan mij flaggen voor  harmfull of illegal content maar die vlieger gaat niet op.

 

Update 17-05-23 18:20. Nog steeds geen mail gehad.  Jullie liegen alles aan elkaar. Betalen niet uit wat jullie beloven.

Tijd om de geschillencommissie te benaderen

 

Update 19-05-23 19.10. Nog steeds geen bericht. Niet via de mail. Niet via hier en niet via de site van recommerce zelf.

 

————————————————————————-

 

lang verhaal kort. Geen reactie. Niet op mail. Behalve op m’n review waar staat dat ik maar moet wachten::

 

Beste, u nam afgelopen vrijdagmiddag contact op met onze klantenservice. Onze agenten reageren binnen 24 uur. U hoeft alleen maar even te wachten. De bonus is onderhevig aan validatie door KPN. Daarom kan deze betaling langer duren dan verwacht. U ontvangt meer details per privé mail, van onze agenten. Met vriendelijke groet, Mickael.

 

 

 

@kpn. Jullie bieden deze geweldige deal aan. Dus jullie lossen het nu maar op. Het is te schandalig voor woorden dat je blijkbaar gelokt word. En je je geld niet ontvangt. Ik ben nu al door 3 collega’s van kpn terug gestuurd naar recommerce. Maar daar loop je net zo hard tegen een muur aan. 
 

Ik ben al betalend klant sinds het HI tijdperk en heb nooit klachten die ik op een forum zou moeten plaatsen. Tot deze actie. 

 

 


@Peetiej Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je je inruilbonus nog steeds niet hebt ontvangen. 

Ik controleer graag of ik iets voor je kan betekenen. 

Zou je voor mij onder het kopje persoonlijke opmerkingen in je forumprofiel je contactnummer met Recommerce kunnen invullen? 

Dan kan ik contact leggen met mijn collega's. 


Hoi Rutger. 
 

Gister een uur met een collega van je gesproken. Deze heeft een klantescalatie verzonden naar recommerce. Ik wacht daar nog even op. 
 

Ik kom terug op de lijn als ik meer hoor 

alvast bedankt 🙏