Skip to main content

Goedenavond Recommerce is een firma die zaken doet met KPN alleen komen ze de afspraken niet na. Ze beloven je € 100 bonus boven op de € 68 dus€ 168 voor een iphone xs  bij de aanschaf van een iphone 14. Ze beloven je € 100 bonus boven op de € 90dus€ 190 voor een iphone xs max opgestuurd en ze geven netjes bericht van ontvangst. bij de uitbetaling laten ze alleen de bonus achter wegen . Helaas heb ik 2 iphone’s  ingeleverd ,dus 2 iphone’s 14 gekocht samen voor €1500  Dit kost mij gewoon €200,00 een erg pissige klant en KPN zegt je moet bij Recommerce zijn lekker dan zij zijn de verkopende partij en schuiven dit gewoon van zich af en dan al meer dan 27 jaar klant voor meer dan €200 per maand aan vaste contacten. Ga er vanuit dat KPN dit niet zomaar laat gebeuren 

Hoi @Bruggeman jf, welkom op ons forum!
Helaas kan ik je hier via het forum inhoudelijk ook niet mee helpen, je zult hiervoor echt bij Recommerce moeten zijn.


Goedemorgen , denk omdat ik geklaagd heb waar het kon ze me de extra bonus hebben uitgekeerd . Twee maal €100 ivm twee toestellen