Ook ik ervaar problemen met de betaling van de bonus en Recommerce reageert niet op mails. Ik vind ook dat KPN dit op moet lossen, daar heb ik mijn abonnement verlengd en niet bij Recommerce. Ze bieden een belachelijk lage prijs voor je telefoon maar de bonus maakt het goed. Vervolgens betalen ze je het geboden bedrag voor je telefoon, maar de bonus komt niet. Ik hoop dat KPN dit snel oplost en ik vind het heel erg triest dat KPN zich leent voor dit soort praktijken. Als je zo met je klanten omgaat, verdiend dat niet de schoonheidsprijs. Mijn vraag, wanneer ontvang ik de inruilbonus?
Hoi
Beste Erik,
Â
Bedankt voor je reactie!
Â
Ik heb op 18-04 een mail gestuurd en op 24-04 nogmaals gevraagd of ze een antwoord wilde geven. Ik heb nu toevallig vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat de aanvraag is afgekeurd vanwege een ontbrekende factuur, ik heb de factuur gestuurd, dus wat ontbreekt er dan?? Ik word hier heel erg moe van en overweeg mijn rechtsbijstand in te schakelen als dit niet snel opgelost word. KPN zou zich moeten schamen om op deze manier met trouwe klanten om te gaan. KPN weet natuurlijk heel goed wat ik besteld heb en wat voor abonnementen er van mij lopen en KPN heeft natuurlijk alle documenten in bezit die Recommerce nodig heeft. U zult waarschijnlijk ook wel weten dat er massa's klachten zijn over Recommerce. Het is natuurlijk ook belachelijk dat Recommerce helemaal niet reageert op mails, maar dat is bij alle klachten die je op internet vind over Recommerce hetzelfde, iedereen heeft hetzelfde probleem.
Â
Graag een antwoord Uwerzijds
Dank voor de uitgebreide toelichting,
Beste Erik
Dit heb ik gisteren terug gekregen van Recommerce, het bestelnummer waar ze om vragen heb ik niet (meer).
Â
Sabah (Reprise Recommerce)Â
12 mei 2023 16:05 CESTÂ
Hallo,
Â
Om uw bonus te valideren, hebben wij de factuur van uw telefoon nodig met de volgende vermelding
Â
Bestelnummer van het nieuwe product of Bestelnummer van het formulier (Sxxxxxx of AMORxxxx)
Â
Ik nodig u uit om het bij te voegen via deze link: ****
Â
Met vriendelijke groet,
Najet
Â
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
ÂCordialement,
Geen probleem,Â
Ik heb de bevestiging van je bestelling (waar zowel de prijs van je toestel als je bestelnummer opstaan) opnieuw naar je opgestuurd. Deze komt binnen op je bij ons bekende contact e-mailadres.
Beste Erik,
Hartelijk dank voor de tijd en moeite die je genomen hebt. Ik ga het doorsturen naar Recommerce en ga ervan uit dat dit zo in orde is.
Met vriendelijke groet
Ik ook, maar mocht het toch niet goed gaan, trek hier weer aan de bel met wat er misging, dan kan ik dit escaleren.
Hallo Erik,
Meteen doorgestuurd en onderstaande reactie terug gekregen, dit riekt naar oplichterij.Â
Â
|
Ik heb een melding aangemaakt voor onze back office,
Beste Erik,
Dankjewel voor je reactie, ik wacht het af!
Hey
Prima! Hoor ik het wel…
Bedankt voor je reactie!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.