Skip to main content

Klantenservice niet bereikbaar !

Samsung S20 Ultra opgestuurd. Zou hier voor 190 euro voor krijgen plus bonus van 300 euro. Prijs is mager omdat voor een S20Ultra nog steeds tussen de 400 en 500 euro betaald word. De vragen beantwoord die gesteld werden. Opgestuurd met het orginele samsung doosje inclusief alle toebehoren die nog nooit gebruikt waren. Kreeg ik de melding, het komt niet overeen met wat u heeft aangegeven maar we hebben een nieuw voorstel, 177 + 300 euro. Dus 13 euro verschil ? Wat er dan niet goed was werd niet vermeld. Nu word mijn gsm terug gestuurd, wat hun dan weer 9 euro kost, dus het gaat nu om 4 euro! Op mail word heel erg slecht gereageerd, telefonisch niet bereikbaar. Kortom kan je deze groep negeren doe dit dan ook, en verkoop je gsm gewoon elders!

Update naar aanleiding reactie Recommerce.
trade-in voorstel **********
mail gestuurd : Sat 25-03-2023
antwoord recommerce: 29-03-2023
Dit is geen 24 uur.
Kortom niet bereikbaar via telefoon, en slechte communicatie via de mail.

Update 2:
Arrogantie ten top !

In de vorige review had u de arrogantie om te blijven volhouden dat u binnen 24 uur reageer op mails. Ook nu komt u dit niet na. Op Wed, 29 Mar 2023 13:44:39 heb ik u een mail gestuurd. Ook deze is niet binnen 24 uur beantwoord.
U heeft mij gevraagd om aanvullende gegevens en die heb ik u verstrekt, ook hierna geen enkele reactie meer van u. Dus wilt u alstublieft stoppen met de schijnheiligheid dat u binnen 24 uur reageert op mails.
Het enige wanneer u binnen 24 uur reageert is wanneer er een slechte review is geschreven. Het zou u meer sieren dat u wat deed met de kritiek die u ontvangt via de vele reviews. Reageer inderdaad binnen 24 uur, zorg ervoor dat u telefonisch bereikbaar bent, het gaat in vele gevallen om veel geld. Door de negatieve reviews is er geen vertrouwen in u ?
U bent op geen enkel manier bereikbaar, niet via een chat, telefonisch en mail als het u uit komt. Uw bedrijf is gevestigd in Frankrijk.
Mocht nu weer een fatsoenlijke reactie uit blijven zal ik er alles aan doen om aan te tonen dat het verstandiger is niet met uw bedrijf in zee te gaan. Je gaat gewoon zo niet om met klanten !
Update n.a.v. Recommerce :
Dit is toch uw mailadres ? support-tradein+nl-recommerce.com

In elk geval geweldig, hier reageert u, maar op mail nog steeds niet ! En zeker niet binnen 24 uur. Voor de beantwoording van de review had u slechts 8 uur nodig ! Kortom schijnheilig !

En nog leugenaars ook !
Ze schrijven : We hadden u per e-mail geïnformeerd over het verschil. Wat de telefoon betreft, deze kwam niet overeen met de Perfecte staat die u had aangegeven, maar eerder met een Goede staat.

Ik heb die keuze niet gemaakt, ik heb aangegeven zo goed als nieuw ! En zo zag hij er ook uit, inclusief doosje met alle artikelen nooit gebruikt. Goede staat is niet eens een optie. Kortom ga lekker naar Disney daar geloven ze nog in sprookjes. Voor mij gevoel zijn je gewoon arrogante oplichters. Bah.

 

 

Update :

Zitten nu op 27 april. Het toestel is nog steeds bij Recommerce. Recommerce had op 5 april het toestel terug gestuurd naar het verkeerde adres, gelukkig is het op 11 april retour gegaan richting recommerce. Sinds 11 april ligt het daar nog. Mijn laatste mailtje van 19 april is nog steeds niet gereageerd. Via trustpilot reageren ze binnen 12 uur. Nu weer met excuses dat er systeemfout is geweest en blabla.

Ze geven ook aan dat er contact is geweest, dit is dus niet het geval. Het is verschrikkelijk moeilijk communiceren met een bedrijf wat in Frankrijk zit, steeds jou berichten moet vertalen, om dan vervolgens berichten te sturen wat niet gericht is op een oplossing.

Meerdere malen is er verzocht om het bedrag dan maar gewoon uit te betalen, hier wordt steeds niet op gereageerd, geven alleen steeds aan dat het toestel terug gestuurd zal worden.

Kortom de klantenservice is gewoon diep triest ! En hier helpt KPN zelf aan mee. Deze accepteren nu ook dat het maar normaal moet zijn dat er pas na 5 dagen of langer gereageerd wordt op een mail.

 

Beste KPN mag ik u er op wijzen dat u de aanbieding doet, en dat ik zaken doe met KPN en dat het dan uw verantwoording is dat alles snel en soepel verloopt !


@MaxxaM Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je zo'n slechte ervaring hebt met Recommerce. 

Het duurt ondertussen ook wel erg lang voor je je toestel weer terug hebt. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik kan betekenen in deze situatie. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven? 


Reageer