Skip to main content
Beantwoord

Recommerce bod gewijzigd, terug bezorging slordig

• March 5, 2026
  • 1 reactie
  • 21 keer bekeken

Ik kreeg een mooi bod van recommerce plus een bonus van €120,-.

na het opsturen netjes in het originele doosje geeft het bedrijf aan dat mijn mobile er als gebruikt uitziet, terwijl hij in zeer goede staat is er geen krasje opzit! Ik krijg een bod van de helft van het vorige bod. Belachelijk!!

ik ga niet akkoord met dit bod. En mijn mobiel word terug gestuurd. Post.nl staat voor de deur en bij het niet open doen wordt mijn mobiel in het doosje letterlijk voor de deur gegooid ( dit was te zien op de eufy) bij het openen zit het in 1 velletje bubbeltjes plastic en ook niet meer in het originele doosje. 
wat een slechte zaak! En een misleidend aanbod waar je uit eindelijk alleen maar ellende van hebt. 

Beste antwoord door bnh

Hoi ​@Sanvb!

Vervelend dat het bod lager was.

Waarschijnlijk heeft u het toestel als ‘nieuw’ geslecteerd/aangegeven, waar een goed bod op is uitgekomen vanuit Recommerce in eerste instantie.

Het ding is alleen, als het toestel meer dan twee micro krassen heeft (zie screenshot), wordt het als gebruikt gezien.
Daarom is hoogstwaarschijnlijk het bod aangepast.

De bezorging is ook niet netjes gegaan, hier moet je echter een klacht voor indienen bij PostNL; hier kan KPN of Recommerce niks aan doen.

1 reactie

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 5, 2026

Hoi ​@Sanvb!

Vervelend dat het bod lager was.

Waarschijnlijk heeft u het toestel als ‘nieuw’ geslecteerd/aangegeven, waar een goed bod op is uitgekomen vanuit Recommerce in eerste instantie.

Het ding is alleen, als het toestel meer dan twee micro krassen heeft (zie screenshot), wordt het als gebruikt gezien.
Daarom is hoogstwaarschijnlijk het bod aangepast.

De bezorging is ook niet netjes gegaan, hier moet je echter een klacht voor indienen bij PostNL; hier kan KPN of Recommerce niks aan doen.