Skip to main content
Vraag

Recommerce bonus 100 euro niet ontvangen

• January 29, 2026
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

In december jl. heb ik mijn abonnement verlengt. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de actie bonus van100,-- voor het inleveren van mijn oude telefoon. Deze actie duurde van 2 DEC 2025 tot en met 4 JAN 2026. Op 25 DEC heb ik mijn abonnement verlengt met een nieuwe Iphone 17 Pro. Ook heb ik meteen een aanvraag gedaan bij Recommerce voor het verkopen van mijn oude telefoon incl de bonus van €100,-. Het bedrag van de telefoon heb ik ontvangen, echter blijft de door KPN beloofde bonus uit. 

Ik heb inmiddels al enkele weken geleden (15Jan j.l) contact gehad met een medewerker van recommerce die mij liet weten dat er contact met mij opgenomen zou worden. Tot opheden niets meer vernomen.

Kunnen jullie mij verder helpen met het ontvangen van mijn bonus van €100,-?

in afwachting van jullie reactie. 

4 reacties

• January 29, 2026

Heb je verlengt met een Unlimited abonnement? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2026

Ja zeker, 

KPN unlimited400 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 1, 2026

Hi ​@DennyV, welkom bij onze community. Goede vraag van Marlon ook, Unlimited was namelijk een voorwaarde. 

Heb je inmiddels wél een reactie gehad? Mag ik ook weten hoe je contact hebt gehad met Recommerce? Zou je ook je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 1, 2026

Hi Alex. Bedankt voor je reactie. 
Profiel is ingevuld.

Ik heb via mail contact gehad recommerce.
Ik moest aankoopfactuur met daarop bestel nr met S…..

Mijn mail was goed ontvangen en zou doorgestuurd worden naar de betreffende afdeling en er zou direct contact met mij opgenomen worden. Dat bericht kreeg ik 13Jan