Skip to main content

Dit bericht kreeg ik van Recommerce:

Team Support(Recommerce) 

26 dec. 2022 08:16 CET Hallo,,
 
Zoals vermeld in de contractvoorwaarden heeft KPN 21 dagen de tijd om uw bonus te valideren na ontvangst van de documenten.
 
Bovendien kunnen wij, zodra u het voorstel heeft aanvaard en het is gevalideerd en de overdracht aan de gang is, uw telefoon niet meer teruggeven zoals aangegeven in de overnamevoorwaarden.
 
Met vriendelijke groet,
Aïcha
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.

 

Tot op heden (28 januari) geen reactie meer gekregen ivm met de uitkering van de bonus van € 75,00 bij aanschaf van een IPhone 14. Inmiddels zijn er 33 dagen voorbij.

Waar blijft jullie reactie KPN?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @BEDEVA, welkom op het forum.  De hele afhandeling hiervan ligt volledig bij Recommerce. Ik raad je in dit geval dan ook aan om nogmaals contact met hen op te nemen om navraag te doen over de betaling.


Hoi Erik,

Ik heb inmiddels sinds 23 december 2022 regelmatig met Recommerce gemaild. Ik heb het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden word. Ik krijg nog steeds geen bericht over het uitkeren van de bonus. Ik heb inmiddels ook al contact gehad met KPN hierover. En nu via jou en van KPN krijg ik te horen dat ik het met Recommerce moet regelen. Maar het is wel een dienst die via KPN aan mij is aangeboden. Dus ik vind dat KPN wel degelijk partij is in deze en zich meer mag inspannen om voor mij tot een goede oplossing te komen. Als ik dit van tevoren had geweten dan had ik mijn telefoon niet ingeruild, maar zelf verkocht. Zo vind ik dit een waardeloze service. 


Als Recommerce herhaaldelijk niet reageert, dan kan ik hiervoor een melding aanmaken bij de Back Office, @BEDEVA. Zou je in dat geval je forumprofiel willen aanvullen. Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Geef dan ook even aan op welke data jij naar Recommerce gemaild hebt en wanneer je voor het laatst iets van hen gehoord hebt. En, tenslotte wil ik ook graag weten welk merk en type toestel je hebt ingeleverd.


Hallo Erik,

inmiddels ga ik de bonus van KPN ontvangen. Er hoeft verder dus niets meer te gebeuren. Het heeft me wel veel tijd en energie gekost. Ik vind de samenwerking tussen RECOMMERCE en KPN wel een aanfluiting. Ik werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Recommerce verwijst me naar KPN en KPN verwijst me naar Recommerce. Dat moet en kan echt anders. Maar goed ik ben er nu klaar mee.