Skip to main content
Vraag

Recommerce bonus wordt geweigerd

• January 10, 2025
  • 1 reactie
  • 19 keer bekeken

Ik heb al.jaren via xs4all internet en TV. Sinds overgang bij KPN gebleven, trouwe klant dus. Ik besluit om de donderdag voor blackfriday ook 2 telefoonabonnementen naar jullie over te sluiten. Overal krijgt iedereen een gratis smartwatch bij de samsung s24 die ik bestel, ik niet maar wordt wel een bonus van 200 euro beloofd op inruil van mijn oude S22. Die krijg ik vervolgens niet omdat de termijn verlopen blijkt te zijn van de actie. Ik dien bij deze een klacht in bij KPN, wil mijn voicelog als bewijs dat dit met mij is afgesproken. Ik heb nu helemaal niks gehad qua korting en voel me zwaar in de zeik gezet door KPN die me naar recommerce verwijst. Daar ben ik al geweest en die sturen me weer naar KPN. Het is voor mij inmiddels een principe kwestie geworden, ik word overal door iedereen helaas waardeloos geholpen. Waar is de tijd van goede klantenservice die echt iets voor je wil oplossen. Oh en voor wie denkt dat ik overal en altijd zeur, niet dus. Ben gewoon een jarenlange trouw optijd betalende klant. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 13, 2025

Goedenavond ​@AmVB , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Allereerst natuurlijk enorm balen dat je rekende op een bonus van 200 euro bij de inruil van je oude s22 maar deze uiteindelijk niet hebt mogen ontvangen. Je geeft aan dat je hier ook bij KPN een klacht hebt ingediend, is er naar aanleiding daarvan nog contact met je opgenomen? Ik vermoed van wel maar dat wordt me net niet helemaal duidelijk uit je bericht. Als het echt buiten die termijn om is aangevraagd, ben ik er bang voor dat je hier geen recht op hebt. Dat klinkt misschien een beetje 'hard' maar zo bedoel ik dat natuurlijk niet.Â