Skip to main content

Hi KPN,

 

Ik heb op 19 april bij jullie een Samsung S24 Plus gekocht omdat ik bij inruil van mijn telefoon een aardig bedrag terug kreeg en nog 150 euro bonus. 

Op 24 april meldt Recommerce dat mijn extra bonus/inruilwaarde is goedgekeurd. Op 28 april hebben ze ook mijn ingeruild telefoon gecontroleerd en is ook deze akkoord bevonden. 

 

Op 2 mei ontvang ik uiteindelijk het geld voor mijn telefoon. Vandaag is het 16 mei maar ik heb nog steeds mijn bonus niet ontvangen. Dit terwijl dit eerder goedgekeurd was dan de telefoon en we al ruim 21 dagen verder zijn. 

 

Kunnen jullie iets betekenen want gezien de klachten op dit forum voelt het alsof ik word opgelicht door Recommerce. Ze reageren ook geen enkele keer op mijn berichten.

 

Help!

Niemand van KPN een reactie? Het forum staat vol klachten over deze partij. 


Dit zeggen ze toewens tegen andere klanten hierover op Trustpilot. Kunnen jullie dit bevestigen?

 

 


Hi @Prix.Jerez! We beantwoorden topics hier op volgorde van binnenkomst dus het kan soms even duren voor je reactie hebt.
Als je snel contact wilt kun je het beste met ons bellen via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00, of via Facebook of X (Twitter)

Wat de uitbetaling van de bonus betreft, er was een bug die voor problemen zorgde. Die is nu opgelost dus de betalingen zullen maandag en uiterlijk dinsdag gedaan worden. 

Hopelijk heb je de jouwe dan ook snel binnen!


Okee top, dat hoop ik dan! Ik houd het even in de gaten!


Ik heb nog steeds niets ontvangen


Oke ik ben dus niet de enigste.. 

In de mail staat een link die mij wel werkt. Alleen staat er dat de betaling binnen 2 dagen vergoed zal worden. Dit staat er al geruime 2 weken.

 

Hopenlijk wordt dit snel uitgekeerd.

 


Ontvang nu net mijn bonus. Zaak mag sluiten.


Gelukkig, fijn dat je hem toch ontvangen hebt @Prix.Jerez! Excuses dat het wat langer duurde.