Skip to main content
Beantwoord

Recommerce formulier werkt niet op KPN website

• February 12, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik probeer op het web (kpn.com/inruilen) het formulier om in te ruilen in te vullen. Dat lukt tot stap 5/5 dan moet  je nog 2 vinkjes aan zetten. Dat doe ik, maar daarna gebeurd er NIETS meer, geen OK knop of VERZEND knop. Hoe moet ik zo de inruil doen?

Bij voorbaat dank, Ton

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik vermoed dat dit een tijdelijke glitch was, ik heb het laten testen en u zelf ook geprobeerd in Chrome. Alles hoort weer te werken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • February 14, 2025

Hi ​@Tonio58, welkom bij onze community. 

Wat naar dat dit niet wil lukken, maar ik denk graag mee. Is het inmiddels gelukt, eventueel in een andere browser? Kan het zijn dat je te ver hebt ingezoomd in de browser? Als je Ctrl inhoudt op je toetsenbord en dan met de scroll wheel naar beden scrolt op je muis, zie je dan wel de knop? 

Plaats anders een screenshot hier van wat je ziet. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2025

Ja alleen met Edge kreeg ik het voor elkaar. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2025

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik vermoed dat dit een tijdelijke glitch was, ik heb het laten testen en u zelf ook geprobeerd in Chrome. Alles hoort weer te werken.