Skip to main content
Beantwoord

Recommerce geeft onterecht aan dat ingeleverde iPhone 11 beschadigd is

• December 10, 2025
  • 4 reacties
  • 46 keer bekeken

Telefoon iPhone 11 naar recommerce gestuurd puntgaaf. Krijg je mail terug dat telefoon beschadigd is wat echt niet zo is dus minder geld terug. Gevraagd of ze telefoon terug sturen. Ben benieuwd hoe hij er uitziet. Anders gaan wij stappen ondernemen naar dit bedrijf. 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Riëtta, welkom op onze community! Ik kan er hier via de community weinig over zeggen maar wat vervelend dat dit zo loopt! Laat je ons weten hoe t afloopt? 

Je kunt contact opnemen met Recommerce via hun online formulier 

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hoi ​@Riëtta, welkom op onze community! Ik kan er hier via de community weinig over zeggen maar wat vervelend dat dit zo loopt! Laat je ons weten hoe t afloopt? 

Je kunt contact opnemen met Recommerce via hun online formulier 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Hoi, inmiddels telefoon terug gekregen met beschadiging op scherm. ( hij was echt kras vrij ) wat een smerige manier van handelen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor je terugkoppeling ​@Riëtta, fijn dat je het toestel in ieder geval terug hebt. Hoewel je er verder weinig aan hebt zal ik de feedback in ieder geval meenemen.

Ik hoop dat je elders misschien nog iets voor het toestel kunt krijgen!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2026

Dat jullie nog zaken doen met dit bedrijf het is echt schandalig dat je een beschadigde telefoon terugkrijgt. Ik ben zuinig op mijn spullen maar hier heb ik geen woorden voor😡