Kan je hem niet terug halen en zelf verkopen ?
Ga hem ook terughalenĀ
Maar ben benieuwd wat ik ga krijgen ?? onde van mijn tijd en die van KPN en in feite bedrog (ze houden je een worst voor wat feitelijk een dode mus is)Ā
Hmm, van ā¬110,- naar ā¬33,- is wel een flink verschil @Cappie70, ik snap dat je daar niet zo blij mee bentĀ
Wij werken in het kader van duurzaamheid samen met Recommerce,Ā en ze doenĀ hele goede dingen. Echter gaat er ook wel eens wat niet helemaal goedĀ bij het afhandelen van een inruil en als dat gebeurt kunnen wij eigenlijk alleen maar doorverwijzen naar de klantenservice van Recommerce aangezien wij zelf verder buiten dit proces staan. Ik weet dus niet waarom het aanbod ineens bij is gesteld, wordt dat niet verder uitgelegd?Ā Mocht je nog geen contact hebben via de mail,Ā wil ik je aanraden om nu alsnog viaĀ contactformulierĀ om opheldering te vragen!
Er was geen contact mogelijk. Heb op hun website iets achter gelaten, ik heb de KPN klanten service gebeld, maar 0,0 reaktie Het toestel heb ik inmiddels retour ontvangen. Het toestel gebruik ik als 2e telefoon en is in onberispelijke staat. Idd van 110 naar 33 is absurd! Dus ik krijg ook de deal (als je een pixel 9 koopt en inruil doet) van 150 extra niet. Het totaal aanbod van 183 euro.Ā Ik voel mij gepakt door de KPN en ga het zeker nooit meer doen en ook iedereen afraden!Ā
Ik hoop dat er vanuit het bericht dat je op de website achter hebt gelaten, alsnog contact met je wordt gezocht zodat dit verder uitgezocht kan worden @Cappie70Ā . Het is behoorlijk flauw dat je nu naast dit bedrag grijpt, terwijl je dit ongetwijfeld mee hebt genomen in je overweging om juist voor dit type toestel te kiezen.Ā
Als jeĀ op basis van de door jou aangeleverde gegevens een mooi aanbod gedaan wordt, dan zou je er ook van uit mogen gaan dat dit aanbod gehandhaafd blijft. Dat er nu maar ā¬33,- geboden in plaats van de ā¬110,- waar eerst over gesproken werd, is dan ook vreemd,Ā tenzij de door jou aangeleverde gegevens over de staat van de telefoon niet blijken te kloppen. Daar lijkt echter geen sprake van te zijn geweest dus ik snap niet waarom ze zo erg van dit bedrag af hebben geweken.
Ā
Nee niemand heeft mij meer gebeldĀ
Ook niet de KPN die ik gebeld heb en een klacht heb achtergelaten. Ik ga nu een brief aan de directie in Groningen sturen.
Wat stom dat je niets meer gehoord hebt @Cappie70, danĀ wil ik je nuĀ aanraden om hier onlineĀ een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en je hier verder mee kan helpen.Ā Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt eventueel screenshot delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken! Er bestaat een afdeling binnen KPN die contact kan leggen met Recommerce, dus hopelijk kan er vanaf onze kant nog iets aan de situatie gedaan worden!
Onderwerp: Klacht inzake inruildeal mobiele telefoon
Ā
Geachte Directie van KPN,
Ā
Ik schrijf u naar aanleiding van een vervelende ervaring met een inruildeal voorĀ mijn oudeĀ mobiele telefoon een Google Pixel 6 In de KPN-winkel te Nieuwegein op 5Ā septĀ werd mij een bedrag van ā¬120,- aangeboden voor mijn oude toestel, met daarbij een aanbieding van ā¬150,- extra als onderdeel van een promotie. Op basis van deze deal ben ik akkoord gegaan en heb ik mijn toestel opgestuurd.Ā
Ā
Tot mijn verbazing bleek dit bedrag later bijgesteld naar slechts ā¬33,-. Mij werd vervolgens verteld dat ik een klacht moet indienen bij eCommerce om dit recht te zetten, en daarna zou ik weer bij KPN terechtkunnen voor de aanvullende ā¬150,- inruilbonus.
ECommerce reageert helemaal nergens op overigens.Ā
Dit proces is buitengewoon verwarrend en onduidelijk. Ik heb zaken gedaan met KPN, en verwacht daarom ook dat alle zaken direct via KPN afgehandeld worden.
Ā
Ik verzoek u vriendelijk om deze situatie zo spoedig mogelijk op te lossen en het oorspronkelijk overeengekomen bedrag van ā¬120,-, plusĀ de extra ā¬150,-, aan mij uit te keren.Ā Of met een andere passende oplossing te komen. Daarnaast wil ik graag een toelichting waarom dit proces zo ingewikkeld is verlopen, aangezien dit de klantvriendelijkheid en transparantie van KPN niet ten goede komt.
Ā
Ik zie uw reactie graag tegemoet
Ā
Ofwel weer niets. Ik ga nu een aangetekende brief aan de directie van KPN schrijven. Ik ben gebeld door de klanten serviceĀ
Hun oplossing: klaag bij eCommerce voor de inruilĀ en daarna bij KPN voor de bonus. Vreemde zaak natuurlijk, immers ik heb zaken gedaan met KPN waarom zo'n verwarrend proces?Ā Het word steeds vreemderĀ