Skip to main content

Telefoon gekocht bij KPN. Ook meegedaan met de atie

Helaas wat een oplichters bende en wat fout dat KPN hiermee samenwerkt.

inruil voorstel 83 Euro en 100 Euro bonus.

In de eerste instantie komen ze met een lager bedrag nadat je het toestel hebt opgestuurd.

de reden: het toestel is gebruikt.  Goh zeg. Op deze manier smokkelen ze dus heel wat euro’s extra bij elkaar.

De bonus is nog steeds niet overgemaakt, de KPN verwijst naar Recommerce en Recommerce wijst na KPN ( moet gevalideerd worden )

In laatste gesprek met KPN gaf de medewerker toe dat er heel veel klachten / problemen zijn met Recommerce.  Maar ook de mededeling wij doen niets, los het maar op met Recommerce. 
 

Hoe kan een bedrijf als KPN in vredesnaam in zee gaan met zo’n oplichters bende en daarna de handen er vanaf trekken. Hoe kun je je klanten zo behandelen. 
De koop doe bij KPN en via hun website regel je de inruil via Recommerce.

KPN hou ik dan ook verantwoordelijk voor de actie
 

Recommerce is een bedrijf wat handelt in tweedehands telefoons maar zijn zelf niet telefonisch bereikbaar. Zelfs KPN heeft geen telefoonnummer van dit bedrijf.  Mails duren lang en zij leggen de bal bij KPN.  
 

Lijkt mij een mooi topic voor Radar en/ of Consumenten bond.

 

( een klacht indienen bij KPN kan trouwens ook niet per telefoon, e-mail of klachten site, nee nee je moet een brief schrijven. Alles om het , een klacht indienen , zo omslachtig mogelijk te maken )
 

Admin: eigen topic aangemaakt

 

Welkom op het forum @Heelboos! Vervelend te lezen dat je ervaring met Recommerce op deze manier gaat. Ik help je graag te kijken hoe we dingen weer op de rit kunnen krijgen.

Laten we beginnen met de bonus. Die wordt tot 6 weken na het terugstorten van de inruilwaarde uitgekeerd. Hoe lang is het geleden dat je de inruilwaarde terug hebt gekregen? 


Het is nu 8 juli en er is nog steeds geen geld overgemaakt.  Hoe legt de KPN dat uit?


@Heelboos ik kan je niet vertellen waarom het bedrag nog niet is overgemaakt. Vul in dit geval het contactformulier van Recommerce in. Die geven dan zo snel mogelijk reactie. 

Als je binnen een week geen reactie hebt, laat het dan hier weten. 

Vul dan ook je profiel. Daarbij zijn je klantnummer, de trade-in referentie, het ingeleverde toestel en de datum waarop je de inruilwaarde kreeg van belang. 


Heb ik al gedaan meerdere malen , zij wachten op validatie van KPN

zij zeggen dat de papieren verder in orde zijn, maar dat KPN op zich laat wachten.

hoeveel formulieren moet ik invullen, hoeveel mails moet ik schrijven?  Wanneer ik al deze geïnvesteerde tijd in rekening breng moet KPN met nog wel iets meer over de brug komen. 
 

ik zal het voorleggen bij de Consumentenbond en Radar. 
misschien komt er dan schot in


@Heelboos ik snap dat het frustrerend is als de bonus niet wordt uitbetaald. Ik wil je graag helpen. Wel is het daarbij belangrijk dat ik informatie van je krijg.

Als je op het formulier van Recommerce geen reactie krijgt, laat het dan weten. Geef dan ook antwoord op de vragen van mijn berichten van eerder. Dan kunnen we voor je kijken.

Als je het liever via andere partijen wilt spelen dan mag dit uiteraard ook.


Zoals al aangegeven: geen reactie geen uitbetaling


Je hebt dus recent via dát formulier gereageerd?  Een reactie kan even op zich laten wachten. 

Er komt ongetwijfeld een reactie.  Maar dit zal niet binnen een dag zijn. 


Hallo,
 
Het spijt me van de situatie.
 
Je bonus is niet gevalideerd door KPN.
 
Voor meer informatie nodig ik u uit om contact met hen op te nemen.
 
Met vriendelijke groet,
Aicha
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.

 

Kreeg dit net weer , zo blijven we bezig