Skip to main content
Vraag

Recommerce is mijn oude telefoon kwijt, ze geven aan dat pakket leeg is aangekomen

• November 6, 2025
  • 8 reacties
  • 88 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn oude iPhone 15 opgestuurd, niet voor inruilbonus maar omdat ik van KPN een mail kreeg na het bestellen van een nieuwe telefoon goh heb je nog een oude stuur deze op voor een 2e kans en ontvang een bedrag ervoor terug! Nou leuk dacht ik , ik vertrouw KPN dus als dit jullie samenwerking is dan doen we dat! Telefoon opgestuurd en deze is op 23-10 ontvangen door recommerce, aangezien een update langer dan 2 dagen duurde (er staat online dat je telefoon binnen 2 dagen na ontvangst wordt gecontroleerd) heb ik een mail gestuurd naar recommerce omdat je ze helaas niet telefonisch kunt benaderen. Ik kreeg netjes een mail terug pakket is ontvangen, telefoon ligt bij de technische dienst voor controle binnen 2-3 dagen krijg je een update.. Je raad het al ik kreeg geen update dus wederom gemaild en nu krijg ik een mail dat het pakket is ontvangen zonder inhoud? PARDON?! Ik ben mij inmiddels gaan verdiepen in de reviews en ik ben bang dat ik kan fluiten naar mijn telefoon en geld… Ik snap niet dat KPN zaken doet met zo’n waardeloze organisatie, leuk feitje ook dat het schijnbaar een frans bedrijf is?! Nu vragen ze mij de aankoopfactuur op te sturen, deze heb ik niet meer en dit was ook geen eis om een telefoon op te sturen… verzendbewijs en bewijs dat het daar is afgeleverd in beide mails al meegestuurd maar schijnbaar niet voldoende.. KPN doe er iets aan!

8 reacties

• November 6, 2025

Zoals je in al die reviews al gelezen hebt doet KPN hier niets aan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2025

Dat valt mij helaas ook op… 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Jennytjuh, welkom op de KPN Community. Doorgaans benoemen wij alleen dat inruil een mogelijkheid is. Het inruilen zelf loopt via Recommerce en niet via KPN. In dit geval ga ik het wel escaleren, omdat je nu steeds van het kastje naar de muur wordt gestuurd en jouw oude toestel nu blijkbaar zoek is. 

Zou jij de volgende dingen in jouw Community profiel willen zetten?

• Naam, adres en woonplaats.
  • contact e-mailadres.
  • Het merk en type van de oude mobiele telefoon.
  • Het Trade In nummer (deze heb jij ontvangen na het invullen van de online portal recommerce)

Geef even een reactie als jouw profiel is ingevuld. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 11, 2025

Hoi Jeroen,

Bedankt voor je reactie, ik mijn profiel volledig ingevuld en bij het opmerking veld het model en type en trade in nummer vermeld. Ik weet dat het een optie is maar ging er vanuit dat KPN een betrouwbaar goed bedrijf zou aanraden en ik ben van mening dat recommerce dat niet is...

Ik hoop van harte dat je aangeboden hulp mij gaat helpen! Alvast bedankt! 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Recommerce is een partner van KPN en ondanks jouw op dit moment nare ervaring, doet KPN zaken met toch betrouwbare bedrijven. 

Jouw gegevens heb ik doorgegeven hier intern. Hopelijk is er snel duidelijkheid over jouw oude telefoon en over de bijbehorende inruilbonus. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

De afdeling waar naar jouw zaak is doorgezet geeft aan dat het Trade In nummer niet zou kloppen ​@Jennytjuh. Het juiste nummer begint als het goed is met een K. Heb je toevallig ook nog het Track&Trace nummer van de verzending naar Recommerce? 

Excuses dat het allemaal nog wat lekker duurt. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Hoi Jeroen,

hieronder beide nummers

K68EFA4BC1084A Is het trade in nummer 

3SCUEV612933957 Het track & trace nummer

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor de gegevens. Alle gegevens geef ik door mijn collega's, zodat er gekeken kan worden naar deze toch vreemde zaak.Â