Skip to main content
Vraag

Recommerce is mijn toestel kwijt geraakt

• September 29, 2025
  • 8 reacties
  • 126 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn vriend en ik hebben beide ons Abonnement verlengd in de actie met recommerce en die extra inruil bonus. 23 september is toestel van mijn vriend bij ze afgeleverd door post nl.  En dan vandaag een e-mail krijgen dat me toestel is kwijt geraakt tijdens de verzending, best knap als ik gewoon een aflever scan zien. 
Wat een verschrikkelijk bedrijf zo te lezen want ben niet de enige die klaagt over recommerce. 
Ik durf niet eens meer mijn toestel op te sturen zodra me nieuwe binnen is. 

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Hier exact hetzelfde. Toestel netjes opgestuurd. Is volgens PostNL afgeleverd op 23/9, en Recommerce beweerd nu dat het toestel ‘kwijt’ is. Wat een ellende.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 29, 2025

Ja, gaat toch nergens over. En dan moet ik nu documenten gaan aanleveren waarop een imei nummer staat. Echt belachelijk hoe hun te werk gaan. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 29, 2025

Ik heb ze nog maar een keer (voor de derde keer) de juiste T&T link gestuurd waarop te zien is dat het pakket is afgeleverd. Verder heb ik ook maar direct dat formulier van ze ingevuld en teruggestuurd, en daarbij aangegeven dat ik geen IMEI en aankoopfactuur heb, omdat het toestel al wat jaartjes oud is… Ik ben heel benieuwd wat dit gaat opleveren. Als ze niet over de brug komen dan meld ik me wel bij KPN. Ik snap dat een moderator hier op een forum er niet zoveel mee kan, maar als organisatie kun je niet volstaan met verwijzen als je dit zelf zo actief promoot.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • September 30, 2025

Nou een dag nadat ik alle formulieren voor de aangifte bij de politie (aldus Recommerce) heb opgestuurd, krijg ik doodleuk bericht dat het toestel is ontvangen en nu wordt verwerkt 😂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • September 30, 2025

Ja ik had het formulier al ingevuld vandaag maar nog niet terug gestuurd. Keek ook begin van de avond en stond er toestel ontvangen. Nou ben benieuwd hoe het nu verder gaat verlopen. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Kimbrand010 en ​@Ivo744, dat was blijkbaar een heel avontuur om de bevestiging te krijgen dat je toestel toch wel goed was afgeleverd! Het klinkt alsof het voor jullie beiden nu goed staat, en de rest van het traject gedaan kan worden. Hopelijk komen daar snel updates over zodat jullie weten waar jullie aan toe zijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • October 4, 2025

Ik heb heb uiteindelijk donderdag bericht gekregen van Recommerce dat de aanvraag verwerkt is en dat ik het geld binnen ‘enkele dagen’ kan verwachten. Volgende week maar afwachten. In het bericht staat ook dat de bonus (van KPN) later kan worden uitbetaald als de zichttermijn van het nieuwe toestel nog niet is verstreken. Dat is inmiddels wel het geval, dus ik ben benieuwd of ik het totale bedrag nu krijg of dat ik daar weer achteraan kan.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • October 4, 2025

Ja klopt hier precies hetzelfde verhaal. Vind zo’n onzin waarom het niet gewoon in 1x kan. 
Lees bij andere topics dat bonus krijgen ook een uitdaging is.