Skip to main content

Ook ik heb mijn telefoon aangeboden bij aanschaf van een nieuwe telefoon. Alle documenten heb ik verstrekt. Nu krijg ik een melding van Recommerce dat ik niet alles heb verstrekt en dat het bonusvoorstel is vervallen.

 

Dank je wel KPN dat jullie met dergelijke onbetrouwbare partners werken.

 

Vanzelfsprekend wassen jullie je handen in onschuld en vertellen ons, domme consumenten, dat jullie hier niets aan kunnen doen. 

Je weet zelf heel goed dat dat een leugen is, je kunt er wel wat aan doen en dat is niet samenwerken met onbetrouwbare bedrijven. Deze praktijken zijn niet ethisch, het is zelfs onfatsoenlijk en schofterig. Er wordt hier geld verdiend ten laste van consumenten van goed vertrouwen.

Hebben jullie geen code of conduct’ in jullie bedrijf? 

 

Hallo @Interactieve televisie , KPN wil graag een groen bedrijf zijn. En om groene punten te verdienen, hebben ze het duurzame project van telefoons hergebruiken in het leven geroepen.

Dat heeft KPN vervolgens uitbesteed aan een ander bedrijf, want groen zijn moet vooral niet te moeilijk zijn. Hoe die externe partij zijn praktijken uitvoert, kan KPN weinig schelen: zolang er geen imagoschade is en er genoeg groene punten verdiend worden, is er wat KPN betreft niets aan de hand.

Nou ken ik persoonlijk Recommerce niet, maar ik heb de naam inmiddels te vaak voorbij zien komen in negatieve zin (oa hier bij de KPN community) om genoeg te weten dat ik daarmee niet snel in zee zal gaan.

Helaas is het voor jou @Interactieve televisie niet goed uitgepakt. Ik hoop dat KPN voor jou nog wat nuttigs kan uitrichten.


Goedemorgen @Interactieve televisie en welkom hier op onze Community :)

Het beste kun je hiervoor in contact treden met Recommerce zelf, aangezien zij de afwikkeling doen van jouw ingestuurde mobiele telefoon. Vanaf hier heb ik daar geen enkel zicht op en zodoende kan ik daar (helaas) niks zinnigs over zeggen, het spijt me.
Recommerce is per e-mail te bereiken: contact@recommerce.com


Reageer