Skip to main content

Geachte heer/ mevrouw

 

op 12 mei 2023 j.l. Heb ik in de KPN winkel in Zupthen een nieuwe I phone 14 gekocht met een destijds geldende bonus van 100 euro en een inruilmogelijkheid!

nu wordt de bonus geweigerd door KPN , er zijn tal van gesprekken geweest omtrent datum aankoop factuur.  Omdat de  bonus actie 1 dag na aankoop was verlopen.

contact gehad met servicedesk en eea uitgelegd. Kort daarna werd er teruggekoppeld door KPN winkel in Zutphen dat de actie verlengd was, koop alsnog tot stand gekomen.  
 

Alle formulieren benodigd voor recommerce verzonden en meerdere malen bij recommerce gevraagd waar de inruilbonus bleef. Na veel aandringen kreeg ik vandaag het antwoord dat KPN de bonus geweigerd heeft! Graag zou ik geïnformeerd willen worden wat hier de reden dan wel van is!!

 

gr Jan

 

Hoi @Eagle13, welkom op het forum. Dat verliep onduidelijk begrijp ik uit je bericht. Wat de situatie en de status precies is is voor mij ook lastig te zeggen. Heb je dit formulier op de site van Recommerce al eens gebruikt om navraag bij hen te doen? Dat is de makkelijkste weg om het na te vragen.


Hoi Bram, heb in mei 2023 een I phone 14 aangeschaft in de telefoonwinkel in Zutphen,

Dit was op maandag 12/13 mei omstreeks 13:30 uur.

aankoop voorwaarde was inruil toestel I phone 8 S  en 100 euro bonus via partner Re commerce.

 

Bij thuiskomst bleek dat aanbieding niet meer geldig was, contact gehad met klantenservice en koop ongedaan gemaakt.

 

weed 2 dagen daarna teruggebeld met mededeling dat de actie was verlengd en dat ik aanmerking kwam voor de nieuwe actie met dezelfde voorwaarden tot 1 juli 2023.

Zo gezegd zo gedaan inmiddels was mij toestel 1 e fase door mij geweigerd en was alles terug bij af.

nieuwe bestelling gedaan telefonisch via kpn winkel Zutphen die door KPN klantenservice hierop attent was gemaakt, en opnieuw procedure doorlopen met dezelfde voorwaarden als de 1 e keer.

Telefoon ontvangen alles volgens richtlijnen ingezonden en inruilwaarde ontvangen van re commerce.

 

maar geen inruilbonus ontvangen meerdere keren RE commerce mail gestuurd met meerdere malen antwoord dat het nog wel enige tijd kon duren.

2 weken geleden antwoord gekregen dat bonus door KPN geweigerd was.

Nu de vraag waarom deze weigering en waarom duurt het allemaal zo lang??

 

jan arentshorst 

al jaren trouwe klant en niet blij met afwikkeling van het geheel!!


Hoi @Eagle13, ik ben niet Bram maar dat maakt niet zoveel uit. Had je het formulier in mijn vorige bericht al gebruikt of nog niet? Dat noem je niet in je bericht. We zien vaak dat het met dat formulier opgehelderd kan worden, vandaar dat ik die noemde. Die kan geven wat we zoeken, duidelijkheid.