Skip to main content
Vraag

Recommerce zegt onterecht dat mijn telefoon beschadigd is

• February 10, 2026
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon onlangs ingeleverd via KPN bij recommerce. Ik heb alles na behoren ingevuld en mijn iPhone zag er prima uit. Nu beweren ze dat hij is beschadigd geen foto erbij of iets. Ik weet dat ik een keurige iPhone heb ingeleverd met lichte gebruik sporen. Ik wil een foto zien want dadelijk krijg ik ineens een kapotte iPhone terug en kan ik er niets mee. Geen wederhoor en kan nergens terecht. schandalig dat KPN hiermee in zee gaat.  Wie weet of je nog wel die bonus erop krijgt? Het is natuurlijk makkelijk voor KPN telefoon anders dan beschreven geen bonus. Voorbedacht spel gaat het meer en meer op lijken.

Wie heeft hier nog meer last van?  Ivm een zaak aanspannen er is genoeg bewijs dat er misbruik wordt gemaakt. 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 11, 2026

Hoi ​@JMol , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Dat is natuurlijk een enorm zure situatie zoals je die beschrijft en ik kan ook heel goed begrijpen dat je hier van baalt. Het lastige is dat ik hier zelf inhoudelijk niks zinnigs over kan zeggen omdat dit proces dus is uitbesteed aan Recommerce. Heb jij toevallig vooraf zelf ook nog foto's gemaakt van je toestel voordat je deze hebt opgestuurd? Je kunt zelf contact opnemen via dit contactformulier van Recommerce, en mocht je foto's hebben, stuur die dan vooral mee. Recommerce zou je meer moeten kunnen vertellen over de schade die zij hebben waargenomen en dat geldt ook voor de bonus. Ik duim voor een goede uitkomst 🙏🏻