Skip to main content

Na verlenging van 1 van onze mobiele abonnementen, heb ik gekozen voor een iPhone 7 omdat deze goed bevallen, helaas begon het gedonder met het eerste toestel. 
Het toestel kwam snel via de koerier, maakte het doosje van Forza open, alle hoeken van het toestel waren wit van de beschadigingen en de accu conditie was 88%, dus accu zo goed als stuk en een beschadigd toestel.
Direct de klantenservice gebeld en het verhaal uitgelegd, de klantenservice zei doodleuk ga maar naar een kpn winkel en dan lossen ze het voor je op, ik vond het niet normaal dat het op deze werkwijze moest, uiteindelijk de volgende dag vrij genomen van mijn werk en naar de kpn winkel gegaan, na een uur daar in de rij te hebben gestaan zeggen deze: sorry wij kunnen alleen het toestel innemen, want we hebben hier geen refurbished toestellen. Uiteindelijk maar het toestel afgegeven en het abonnement op verlengbaar laten zetten.
Direct de klantenservice gebeld om mede te delen en te vragen wat de gang van zaken is, omdat het me 3 uur, brandstof en een dag vrij had gekost en er absoluut niets mee was opgeschoten. Na een klacht te hebben ingediend, werd ik 4 dagen later gebeld, heel goed gesprek gehad en een summiere tegemoetkoming gehad te hebben, heb ik weer hetzelfde type toestel en abonnement verlengd, vandaag kwam het toestel binnen, maakte het doosje open, ik wast niet wat ik zag: krassen op het scherm, accu conditie 90% en een afgesleten hoek bovenin. Weer de klantenservice gebeld, dan komt het mooie weer: als u naar de kpn winkel gaat, wordt het voor u opgelost.
Uiteindelijk 50 minuten aan de telefoon gezeten met de klantenservice en de Hoorn werd erop gegooid.
Nu zit ik met mijn handen in het haar, wat een naar bedrijf is kpn geworden, onprofessioneel en laconiek. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hi @R.vink, welkom op het forum hoewel de reden helemaal niet leuk is:frowning2:

Ik snap héél erg goed dat je nu met de handen in het haar zit, dat je 1 keer een refurbished toestel ontvangt dat niet in nieuwstaat verkeert is al heel kwalijk, dat het vervolgens nóg een keer gebeurt is wel heel erg naar:expressionless: En dan voel je je ook nog niet goed geholpen door de klantenservice, dat helpt natuurlijk niet mee.

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik wil dan graag dit dossier bekijken om na te gaan hoe ik je het best verder kan helpen met deze situatie!

 

 


Hi @R.vink, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je het via een andere weg op hebt weten te lossen. Zo nee, zou je dan nog de gegevens in je profiel aan willen vullen zodat ik voor je aan de slag kan gaan?


Hi @R.vink, ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je het via een andere weg op hebt weten te lossen. Zo nee, zou je dan nog de gegevens in je profiel aan willen vullen zodat ik voor je aan de slag kan gaan?

Hallo maja, het is uiteindelijk opgelost na nog een aantal keer te bellen met de klantenservice.

Uit coulance heb ik gisteren een nieuwe toestel gekregen en ben er zeer tevreden mee, ook dat ik serieus ben genomen. Het gare 2e Hands toestel van forza heb ik aangetekend geretourneerd naar degene die mij het retour adres had vermeld.

Helaas kostte dit mij wel weer tijd en verzendkosten, maar uiteindelijk mag ik niet klagen, omdat het goed is opgelost.

Achter de schermen zal dit verhaal waarschijnlijk nog een staartje krijgen, maar als klant merk ik daar naar alle waarschijnlijkheid niets van.

 


Ah, goed nieuws dus! :blush:

Ik ga er inderdaad van uit dat deze situatie intern goed geëvalueerd zal worden, wij stellen bepaalde eisen aan de refurbished toestellen die wij aan onze klanten verkopen en jouw 1e en 2e toestel voldeden in de verste verte niet aan die eisen. Heel fijn om te horen dat je uiteindelijk alsnog een toestel hebt ontvangen waar je helemaal tevreden mee bent!


Ah, goed nieuws dus! :blush:

Ik ga er inderdaad van uit dat deze situatie intern goed geëvalueerd zal worden, wij stellen bepaalde eisen aan de refurbished toestellen die wij aan onze klanten verkopen en jouw 1e en 2e toestel voldeden in de verste verte niet aan die eisen. Heel fijn om te horen dat je uiteindelijk alsnog een toestel hebt ontvangen waar je helemaal tevreden mee bent!

Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat je mee hebt gedacht.

Fijne dag verder!


Graag gedaan en bedankt, jij ook een fijne dag!


Ik heb in het verleden ook zo iets mee gemaakt met een iPhone 8 refurbished batterij 72 % en kleine 

beschadiging op een hoek ,Dit heb ik omgaand terug gestuurd ,in al lang klant van KPN maar een ding op ik geleerd koop nooit een  refurbished telefoon bij KPN