Skip to main content
Beantwoord

Regelmatig geen bereik in Denemarken

• March 21, 2025
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Precies hetzelfde, maar dan van de ene op de andere minuut. Ik stap aan boord in Göteborg en als ik in Frederikshavn ben aangekomen heb ik geen bereik meer. Wat ik ook doe, telefoon uitzetten, wachten en weer aanzetten, niets helpt. Ik kan ook niet meer bellen (geen mobiel bereik). Dus af en toe zoek ik een M op om in ieder geval even internet te hebben zodat ik kan kijken waar mijn volgende overnachting is. Laat die nou ook niet wijd verspreid zijn in het gebied waar ik doorrijd. 
Ik kocht 1,5 Gb in Denemarken, daar heb ik dus totaal niets aan gehad - ik had gehoopt dat dit mijn probleem zou oplossen. 

Beste antwoord door Alex van KPN

@Teadrip, excuus voor mijn late reactie. Ik heb je bericht helemaal gemist. 

Ik reisde door de kop van Jutland en dan afzakkend aan de westkust van Jutland (wellicht handig voor jullie om de streek te weten)

Dit is zeker goed om te weten.

Zou je, mocht je daar weer zijn, ons een seintje willen geven op de momenten dat het wel werkt? Het snelste in dat geval is om met ons te bellen, 0031 6 1200 1200. Veelgevraagd, ik weet het. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • March 25, 2025

Hi ​@Teadrip, wat naar om te lezen dat dit steeds niet lukt. 

Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren in plaats van automatisch? Je kunt daar kiezen uit: Telenor Denmark, 3 Denmark, Telia Denmark en Nuuday A/S. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 25, 2025

Hallo Alex,

Dat heb ik zeker geprobeerd, geen succes dus. Vaak was er geen netwerk beschikbaar. Ik reisde door de kop van Jutland en dan afzakkend aan de westkust van Jutland (wellicht handig voor jullie om de streek te weten). Nadat ik weer in Duitsland was, lukte het me weer wel om internet te gebruiken. Jammer van die 1,99 (uit m'n hoofd, ik lig er niet echt wakker van). 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 9, 2025

@Teadrip, excuus voor mijn late reactie. Ik heb je bericht helemaal gemist. 

Ik reisde door de kop van Jutland en dan afzakkend aan de westkust van Jutland (wellicht handig voor jullie om de streek te weten)

Dit is zeker goed om te weten.

Zou je, mocht je daar weer zijn, ons een seintje willen geven op de momenten dat het wel werkt? Het snelste in dat geval is om met ons te bellen, 0031 6 1200 1200. Veelgevraagd, ik weet het. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 9, 2025

Teadtrip, wat is een M? Behalve, voor mij, slechts een letter.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2025

@PeterG 

Daar bedoelt Teadtrip een MacDonalds mee. Daar kun je altijd gratis op de WiFi.  

Jij hebt van de week al een cursus Deens gehad in de TV-app. Dit is weer een nieuw weetje! 😂

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 12, 2025

Nu wilde ik geen reclame maken, vraag jij om het voluit te schrijven ;-) De fastfoodketen die overal ter wereld lekkere koffie serveert, maar waar ik nog nooit fastfood gegeten heb omdat ik dat niet lust. Van verre zie je de M al boven de weg. 

En sorry voor de late beantwoording, mijn wachtwoord werd niet herkend. Mijn naam is teadrip, die druppel die altijd uit de theezakjes valt ;-)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • April 12, 2025

oh, uitspraak “tie drip”. Ik zei in m'n hoofd steeds “tèd rip”.