Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Ruim anderhalf jaar geleden kocht ik twee nieuwe iPhone 11's van KPN winkel, één voor mij en de andere voor mijn dochter. Ongeveer vijf weken geleden kreeg ik het gevoel dat ik vanaf mijn mobiele telefoon geen verbinding kon maken met internet op het werk of op weg naar mijn huis, of, en toen ik naar u toe ging om de kwestie aan te pakken, vertelden ze me dat er geen compatibiliteit of goede verbinding was tussen KPN en de nieuwste update voor de iPhone 11 van Apple. Ik vraag u om de kwestie zo snel mogelijk op te lossen, want volgende week ga ik op vakantie naar het buitenland en ik wil het contact met mijn familie niet verliezen, wetende dat ik al meer dan negen jaar abonnee bij u ben.
Ik hoor graag van u. 
Alvast Bedankt.

MVG,
Rabee

Beste @Rabee, welkom! Wat rot dat je hier tegenaan loopt! Er zijn momenteel meer klanten die merken dat de verbinding wegvalt. Heel vervelend! Ik begrijp dat er al contact met ons is geweest, is er ook een ticket aangemaakt voor je? Zo niet, zou ik willen adviseren om dit voor beide nummers te laten doen. Je kunt hiervoor mijn collega's bellen via 0800-0402 (eventueel via Bellen via Wifi). Zij zullen dan een ticket voor je aanmaken. Zo word je wekelijks per sms op de hoogte gehouden van de voortgang. 

 

Wil je zeker weten dat je geen problemen krijgt op reis, dan is het wellicht handig om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen. Misschien heb je nog een oud(er) toestel in de kast liggen?


Reageer