Vandaag heb ik een nieuw SIM-Only abonnement met nummerbehoud aangevraagd. Ik stap over van een plastic SIM-kaart bij een andere provider naar een eSim via KPN. Het nieuwe abonnement zalĀ op 14 november in gaan zoals is aangegeven in een van de ontvangen mails.
In een van de mails die ik ontving na mijn bestelling staat het volgende:
Wanneer ik dit probeer te doen krijg ik de volgende melding:
Omdat ik dacht dat er iets mis ging besloot ik vervolgens met een van de medewerkers bij KPN te bellen die mij te woord stond.Ā Hij vertelde dat de registratie pas hoeft te gebeuren nadat het nieuwe abonnement is ingegaan.
Maar ik vind hetĀ verwarrend, waarom staat er dan zo specifiek: āZonder de registratie kunnen we je nummer niet overzetten op de afgesproken overstapdatumā. Daarom besluit ik de vraag hier nog eens te stellen, zodat ik zeker weet hoe het nu precies zit. Moet ik nu gewoon wachten of gaat er daadwerkelijk iets mis?
Wanneer ik mijn bestelling probeer te bekijken krijg ik de melding: āUw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.ā Verder is er wel een mobiel abonnement met tijdelijk nummer te zien in mijn online omgeving.Ā
Ā
Alvast bedankt voor uw antwoord.