Skip to main content

Hoi,

Telkens als ik me wil registeren voor de JBL Headset blijft het registratiebalkje vast hangen en wordt het niet geregistreerd.

Ik heb het al meerdere malen geprobeerd deze week en het blijft telkens gebeuren.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Hoi @Anita1971, welkom bij ons op het forum. Wat gek dat het balkje blijft hangen bij het registreren, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Als ik je goed begrijp, probeer je je te registeren op de website van Samsung om gebruik te maken van de actie? Dan kan je het beste even contact opnemen met de contactgegevens die daarbij genoemd worden. Zij gaan namelijk over de actie en als zoiets niet goed gaat, zij kunnen hier met je naar meekijken.


Was dit een gratis JBL headset ter waarde van €199 bij aankoop van een Galaxy S10 of S10+ ?

De aankoop periode was van 2-9-2019 t/m 6-10-2019 en je kon registreren t/m 21-10-2019.

De registratie pagina is nu dan ook verdwenen. Hopelijk is Samsung nog bereid om je te helpen.

Het volgende staat in de Bijzondere Voorwaarden: Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief) of per e-mail via samsungmobile@consumercare.info

Succes!