Skip to main content

Goedemorgen, ik ben in Oostenrijk (viehhoven) en heb slecht 4g verbinding via netwerk A3. Andere in dit huis hebben goed bereik via Netwerk A1. Ik heb geprobeerd handmatig te verbinden met A1, maar krijg de melding dat mijn sim niet kan verbinden. Dit lukt wel met T-Mobile en A3. Hoe kan ik dit oplossen? Mvg Frans

 

Hoi @FHin! Geen verkeerde plek om te zitten. :smile:  Ik zie dat je in dit topic al geholpen wordt door Nadia en Tycha, dus ik stel dat jullie daar verder berichten. Dat voorkomt dubbel werk en verwarring. :slight_smile:


Hallo Sanne, klopt het dat je met een kpn abonnement niet op A1 kan registreren? Of is er iets mis met mijn sim?

 


Ook ik heb een probleem. Had voor heen Telfort en had altijd internet/bellen bij mijn dochter in Oostenrijk. A1. Nu zijn we over naar KPN en geen bereik meer. Mijn moeder ligt slecht en ben nu op mijn eigen mobiel niet bereikbaar. Dit vind ik voor een grote KPN zeer slecht. Wat gaan ze hier aan doen. Anders moet ik naar een andere provider. Is dit nu 2020.


Hi @Yvt, toch opmerkelijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? FHin wordt al in het andere topic geholpen, maar wellicht wel handig om de technische dienst te laten kijken.


Reageer