Skip to main content

Rekening hoger dan normaal

  • April 22, 2020
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik betaal maandelijks € 15 voor mijn abbonement.  Nu is mijn rekening van mijn mobiele abbonement vele malen hoger . 

Hoe kan dit ? 

Gea De Weerd ***

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

JuanNegro
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • April 22, 2020

Hoi @Binnenvaart. Heb je de specificatie van deze factuur al eens bekeken? Daaruit zou duidelijk moeten worden waarom je rekening deze maand hoger is dan gebruikelijk! 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 24, 2020

Hallo @Binnenvaart Ben je er inmiddels al achter? Als ik met je mee kan kijken doe ik dat graag. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 27, 2020

Hallo @Binnenvaart Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is dit situatie nu opgehelderd? Als ik je nog ergens mee kan helpen lees ik het graag.