Skip to main content
Beantwoord

Rekening is nu voldaan, maar nog wel afgesloten

  • March 19, 2020
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik ben vanaf 14-03-2020 afgesloten maar heb op 18-03-2020 nog betaald. Waarom?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @C.J. Persico, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is natuurlijk nooit fijn! Hoe heb je de betaling precies gedaan? Als je het zelf hebt overgemaakt via internetbankieren kan het tot 5 werkdagen duren zoals Jan al noemt. Als je het via een iDEAL link hebt gedaan zou het binnen enkele uren geregeld moeten zijn.

Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt voorzien van het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je dat doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen te zien voor jou en ons moderators. Ik hoor het hieronder graag van je als je dat gedaan hebt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • March 19, 2020

Hallo @C.J. Persico , omdat je op 14-3-2020 nog niet betaald had ben je afgesloten.

Nu heb je op 18-3-2020 betaald en gaat KPN je afsluiting weer herstellen.

Afhankelijk hoe je betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer aangesloten bent.

 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 20, 2020

Hoi @C.J. Persico, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is natuurlijk nooit fijn! Hoe heb je de betaling precies gedaan? Als je het zelf hebt overgemaakt via internetbankieren kan het tot 5 werkdagen duren zoals Jan al noemt. Als je het via een iDEAL link hebt gedaan zou het binnen enkele uren geregeld moeten zijn.

Als je daarnaast ook je forumprofiel kunt voorzien van het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je dat doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen te zien voor jou en ons moderators. Ik hoor het hieronder graag van je als je dat gedaan hebt.


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Hallo @C.J. Persico Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels is opgelost? Als je nog hulp nodig hebt lezen we het graag.