Skip to main content

Op 17 juni heb ik mijn abonnement van Telfort omgezet in een KPN abonnement bij de KPN winkel in Alkmaar. Bestelnummer ARMOR-1099484. Totaal bedrag Eur 15,00 (hussel 2 GB voor 24 maanden = Eur 22,50 minus korting gehele looptijd Eur 2,50 minus hussel mobiel korting Eur 5,00). De medewerker heeft nog nagevraagd of dit voor mij mogelijk was en zijn leidinggevende (filiaal chef) heeft dit bevestigd. Omdat mijn huidige abonnement bij Telfort Eur 12,48 bedroeg, ben ik hiermee akkoord gegaan. Nu ontvang ik echter factuur 1145061165 en moet ik tot mijn schrik Eur 25,02 per maand betalen. De medewerker in Alkmaar heeft met geen woord gerept over de mogelijkheid dat het bedrag wel eens hoger uit zou kunnen vallen. Ik heb na ontvangst van de bestelling de keine letters (geen rechten ontlenen) gelezen, maar omdat de medewerker expliciet heeft nagevraagd en mij heeft toegezegd dat abonnementswijziging voor Eur 15 00 mogelijk is, ben ik er van uitgegaan dat die kleine letters niet op mij van toepassing zijn. 

Of valt de rekening hoger uit omdat het een langere periode betreft?

Hartelijk dank voor uw reactie. 

Goedemorgen @Sansa, welkom terug op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb meteen even meegekeken, het gaat om het 06-nummer dat je had ingevuld op je Forum profiel? Ik zie daar namelijk een nieuw abonnement, met € 5,00 korting zolang het abonnement loopt. Dan kom je uit op € 20,00 per maand. Deze factuur gaat over een langere periode, er is overlap tussen je oude en nieuwe bundel. Vandaar de hogere kosten. Echter zie ik ook nog geen Hussel korting. Heb je meerdere producten, onder andere internet van KPN, op hetzelfde adres geregistreerd? Dan kan je jouw nummer hiervoor aanmelden en krijg je de voordelen.

Heb je geen andere producten van KPN? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor de Hussel voorwaarden, waaronder de korting. Zit je internet pakket nog bij Telfort? Registreer je dan voor Telfort Compleet.
 


Beste Susan, dank voor je reactie. De husselkorting staat wel in het contract dat ik had getekend en ik ben daar uiteraard ook vanuit gegaan. Mijn internet/televisie loopt nog via Telfort dus ik heb mij nu direct aangemeld voor Telfort compleet. Jammer dat dit dan bij het afsluiten van het contract niet goed is gecommuniceerd. Maar goed ik wacht nu verder af waar Telfort compleet mee komt.


@Sansa ja dat heeft ook te maken met wat er aangevinkt wordt bij het bestellen ben ik bang. Staat het in de orderbevestiging of contract? Want in principe staat het niet op het contract omdat het een voordeel is dat kan wegvallen tijdens het contract wanneer de andere abonnementen worden opgezegd. Maar goed dat je je hebt aangemeld voor Telfort Compleet. Dat kan net even wat langer duren, het aanmelden. Mocht je nog ergens tegenaan lopen dan weet je mij te vinden!


Reageer