Skip to main content

Tja, waar zal ik beginnen. 20 Oktober 2022 is mijn Samsung A52s 5G aangekomen bij Reconext van Kpn voor reparatie. De reparatie zou 2 tot 4 weken in beslag nemen. Na 4 weken gebeld, omdat online bleef staan dat mijn gsm in reparatie was, en kreeg te horen dat er onderdelen uit China moesten komen..pff. Na 2 weken maar weer eens gebeld, zelfde verhaal..pff. Nog eens gebeld..zelfde verhaal. Begin Januari 2023 weer gebeld waar mijn gsm bleef…hij was kwijt! Reconext had hem terug gestuurd naar Kpn, die zeiden niets te hebben ontvangen. Er werd een onderzoek gestart, werd na 3 werkdagen teruggebeld dat het onderzoek gaande was. Vorige week een mail ontvangen, dat mijn gsm niet meer gemaakt kon worden?? Hoe dan, hij was toch kwijt?? met daarin een code die ik bij de dicht bij zijnde Kpn winkel kon laten zien en dan kreeg ik een nieuwe gsm of een gelijkwaardige. Klacht ingediend bij Kpn zelf daarover..kwijt..niet kunnen repareren en dat ik al die maanden mijn gsm had betaald en hem niet in mijn bezit had. Werd gisteren, Donderdag 12 Januari 2023 gebeld door een medewerker naar aanleiding van mijn klacht. Uit coulance krijg ik een creditering op mijn factuur van iets in de € 70,00? Geen mail daarover ontvangen, niets te zien in Mijn Kpn. Gisteren, Vrijdag 13 Januari 2023, ik naar Kpn in Veldhoven, met de mail en code. Wat zich daar heeft afgespeeld wil je niet weten. Eerst zei de Supervisor van het filiaal dat zij eerst zelf een mail met code krijgen en dat ze dan pas een nieuwe gsm kunnen meegeven. Ik liet de mail zien. Zij heel vervelend dat het niet kon, dus ik naar buiten. Belde de klantenservice, zij vertelde me dat het met de code in de mail moest lukken om een nieuwe gsm mee te krijgen. Ben met de medewerker aan de telefoon naar binnen gelopen en heb mijn gsm aan de Supervisor gegeven. Zij hebben met elkaar gesproken en er werd gezegd dat mijn A52s niet meer leverbaar was dus dat ik de A53 zou krijgen. Ze wil hem via de kassa afslaan, code werkt niet. Weer gebeld, een hele hoop gedoe, de code op dat toestel kon niet verwerkt worden dus met haar kassasysteem was iets mis. Het werd er echt niet leuker op. Toen probeerde de Supervisor het via een andere weg, Lukte nog niet. Conclusie van het verhaal…Ik was naar Veldhoven gereden voor mijn nieuwe Gsm op te gaan halen, geen gsm, benzinekosten, geen coulance en nog niets…vanaf 20 Oktober 2022. Buiten weer gebeld naar de klantenservice, ze zou een mail doorzetten, binnen 3 werkdagen antwoord?? Ik heb gezegd dat ik niet meer naar Veldhoven, Eindhoven of waar dan ook rijd. Ze sturen maar een nieuwe gsm op of ik zet er mijn Rechtsbijstand op. Ben je nou helemaal Besodemieterd. Ruim 36 jaar klant, altijd optijd betaald, nooit geen gemekker, nooit geen gemauw….Verschrikkelijk!!

Hi @Diane63! Ik ben het met je eens dat dit wel erg lang duurt. Gezien er al een hoop is uitgezocht wil ik een hoop tijd besparen en dubbel werk voorkomen. Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je in de gegevens duiken! 


Je hebt (nog) geen toegang tot deze pagina.

Sorry, u heeft geen toegang tot deze pagina. 


Ingevuld 


 

Dit staat op de site van Reconext...geen mail daarover ontvangen, geen track en tracé code...helemaal niets ontvangen. Het moet toch echt niet gekker worden. 

Geef mij gewoon de gsm die van mij is en die ik zelf heb betaald!!

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hi @Diane63! Ik zie dat via de klantenservice ook een klacht loopt. 

In de berichten daarin staat dat het toestel 18 januari is opgestuurd. Ook wordt aangegeven dat er een afspraak is om je te bellen op dinsdag de 24e. Dit om te controleren of je het toestel al binnen hebt. 

Wil je hier nog bevestigen dat dit ook aan je is doorgegeven? 


@Bram_ ik heb met een medewerker vd Klachtenafdeling 19 Januari gesproken. Hij zei dat het toestel op 18 Januari verzonden is en dat ik daar een mail van heb ontvangen met de track en tracé code...nope!! Ik kon ieder uur mijn mail controleren...nope!! 20 Januari nog geen mail. Hij belt Dinsdag 24 Januari.


@Diane63 ik wacht toch dinsdag even af. Met goede hoop. Ik weet in ieder geval dat het bij die collega in goede handen is. 


@Bram_ 

Ik kan nu ook niet meer op de pagina van Reconext :

Gelukkig heb ik de schermafbeeldingen nog 😊

Deze pagina werkt momenteel niet

reparatie.kpn.com heeft je te vaak omgeleid.

 

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS


Maar is nu het toestel ineens weer boven water?

 


@Roos79 Nee hoor, nog steeds niets! Ook geen beloofde mail met track en trace code en geen nieuwe gsm en geen tegemoetkoming in Mijn KPN of op mijn rekening 😏


@Diane63 ik zie dit ook. Ik zal hier gelijk even melding van doen.

Dit staat gelukkig wel los van je reparatie. Ik wil echt eerst dinsdag nog even afwachten voor ik zelf informeer. Dit om dubbel werk en verwarring tussen partijen te voorkomen. 


@Diane63 heb je ondertussen het toestel weer terug? Is het gelukt de reparatie af te ronden?


Ik moet mijn a52s helaas ook voor reparatie opsturen denk ik. Hij laad namelijk bijna niet meer op. Ik moet elke keer een hoop rommelen met de stekker om hem aan het laden te krijgen. 

En snel laden doet die dan al helemaal niet meer. Als ik geluk heb is die met 2,5 uur vol. Maar vaak zat staat er ook op scherm "72 uur tot vol". Ja …

Ik heb al een nieuwe oplader en snoer aangeschaft. Maar dat helpt niet.


@Bram_  ik heb in afgelopen week na vele telefoontjes een nieuwe gsm mogen gaan halen in de dichtstbijzijnde Kpn Winkel. Mijn gsm is zoek geraakt tussen Reconext en Kpn. Nu wacht ik nog op een correctie van mijn factuur en een beloofde tegoedbon. Als dat allemaal "binnen" is kan ik uiteindelijk zeggen, dat het geregeld is!

@Nick83 zorg dat je zelf iedere keer contact opneemt want de communicatie is👎Daarin kunnen ze zichzelf nog heeeeel goed gaan verbeteren


Ik moet mijn a52s helaas ook voor reparatie opsturen denk ik. Hij laad namelijk bijna niet meer op. Ik moet elke keer een hoop rommelen met de stekker om hem aan het laden te krijgen. 

En snel laden doet die dan al helemaal niet meer. Als ik geluk heb is die met 2,5 uur vol. Maar vaak zat staat er ook op scherm "72 uur tot vol". Ja …

Ik heb al een nieuwe oplader en snoer aangeschaft. Maar dat helpt niet.

Jij ook al!! Ik heb een nieuw snoertje gekocht bij het kruidvat en nu laad ie weer prima op.


@Diane63 ik markeer dan voor nu het topic als beantwoord. Wel erg opvallend dat de telefoon uiteindelijk kwijt is geraakt. 

Mocht je toch nog vragen hebben over het afronden laat het dan hier weten. Maar na dit bericht verwacht ik dat het door de behandelende collega verder goed afgehandeld wordt. 


@Diane63 Is alles uiteindelijk goed geregeld?

Mijn A52 moest ook naar Reconext vanwege laadproblemen. Gerepareerd onder garantie en wel wat laat teruggestuurd, maar ik kreeg een verkeerde telefoon! Telefonisch gemeld, maar Reconext reageerde pas na 5 dagen en geeft geen oplossing, behalve ‘belt U KPN klantenservice maar’. En KPN klantenservice reageert met ‘belt U Reconext maar, wij kunnen niets doen’. Wat niet alleen onvriendelijk is, maar ook juridisch onjuist, want Reconext werkt in opdracht van KPN.