Skip to main content

Per juli 2020 zou ik overstappen naar KPN, met nummerbehoud. Daar is iets mis gegaan, want per juli was het nummerbehoud nog niet geregeld. Vervelend, maar goed dan een maand later de overstap.

Inmiddels ben ik sinds vorige week officieel overgestapt naar KPN, maar helaas is wederom het nummerbehoud niet goed gegaan. Na inmiddels 3 keer contact te hebben gehad met de klantenservice is het nog altijd niet opgelost. In de systemen staat dat het nummer is overgegaan naar KPN en hier heb ik ook bevestiging van gehad. Echter ben ik niet bereikbaar op mijn eigen nummer en als ik bel, bel ik met het tijdelijke nummer dat aan de simkaart is gekoppeld. Inmiddels dus al anderhalve week niet bereikbaar, aangezien ik niet mijn tijdelijke nummer de wereld in gaan gooien. Er is vorige week een ticket aangemaakt, waar ik niks van heb gehoord. Vandaag is dat wederom gebeurd, maar ik ben benieuwd hoe lang dit op zich laat wachten.

Als kers op de taart is sinds juni 2020 al abonnementsgeld afgeschreven, terwijl ik formeel pas sinds augustus ben overgestapt. Al is dat niet naar tevredenheid. Volgens de klantenservice kon je gemakkelijk via mijnkpn restitutie aanvragen, alleen dat is niet te achterhalen. Ook een google search levert geen oplossing hiervoor.

Kortom KPN: graag mijn eigen nummer zsm terug en ook het te veel betaalde abonnementsgeld (+tegemoetkoming)

Â