Skip to main content

1e keer werkte mijn pas volgens de bezorger niet een moest de telefoon weer mee terug. Ik had mijn limiet speciaal verhoogd dus er kon geen probleem zijn en de pas werkte wel weer een half uur later toen ik probeerde bij de bank.

2e keer had de koerier geen pinapparaat bij zich. Je moet altijd betalen tegenwoordig bij KPN aan de koerier. Dit kan niet meer vooraf. Je moet ook 1 cent pinnen als verificatie. Dus dat de koerier op pad is gestuurd zonder pin apparaat snap ik al helemaal niet.  Ik kreeg de telefoon gewoon, maar de koerier werd schijnbaar teruggefloten door Reviva. Hij kwam later terug en wilde de telefoon terug. Ik kan het die jongen niet kwalijk nemen, maar had eerst getekend voor ontvangst en had nu geen bewijs dat ik 'm terug gaf en in het systeem op zijn iPad stond ook nog niets dat hij terug moest. Uiteindelijk maar gefilmd dat ik 'm terug gaf aan hem. Hij was ook ruim 2 uur te vroeg aan de deur waardoor ik van mijn werk terug moest komen.  Nu zie ik dat mijn bestelling geannuleerd is in plaats van  dat ze een nieuwe afspraak plannen. Ik heb volgens de mail pakket geweigerd??!

Oef, wat een verhaal, @Marsk . Eerlijk gezegd stijgt het schaamrood me een beetje naar de kaken.

Je hebt je profiel al ingevuld en ik kan zien dat er vandaag contact is geweest. Mijn collega heeft reviva verzocht om een nieuwe afspraak te plannen.

Ik hoop, oprecht, dat het deze keer goed gaat. 


Denk het eerlijk gezegd niet. Zie nog geen mailtje en geen berichtje in mijn telefoon.

Ik heb van KPN mijn contract binnengekregen. Omdat ik gisteren mijn telefoon heb ontvangen…. not!


Ha @Marsk Ik heb net contact opgenomen met Reviva. Ze geven aan dat de leverafspraak voor vanmiddag staat gepland. Was je daar al van op de hoogte? 


Dat hadden jullie mij wel verteld ja, maar geen gebruikelijke berichten dit keer. Hoop wel dat ik van tevoren even wordt gebeld want ik ben niet thuis en moet (weer) uit mijn werk komen. Ben benieuwd?


Nou KPN het is weer mislukt hoor. Is het niet eens tijd dat jullie Reviva gaan vervangen?

Zou op tijd worden gebeld omdat ik weer op mijn werk was. Dit met medewerker KPN afgesproken terwijl zij Reviva aan de lijn had!

Daarnet belde de bezorger mij dat of ik thuis was hij kwam eraan. Ik vroeg over hoelang hij er was. zijn antwoord was: over 10 minuten sta ik voor de deur. Toen ik hem vertelde dat ik dat niet haal omdat ik op mijn werk ben en dat hij een half uur van tevoren zou bellen zei hij dat dit niet de afspraak was en hij niet kon wachten!!? Ik heb hem verteld dat hij de telefoon mag houden en dat ik Reviva nooit meer aan de deur wens en het verder een fijne dag toegewenst. Ik ga maar eens bij Coolblue kijken. Daar heb ik betere bezorg ervaringen mee.


Waardeloos. Driemaal is dus niet scheepsrecht. Het schip blijft stranden.   Erg pijnlijk allemaal. Ik snap je keuze en de order zal, als wij het zo laten, geannuleerd worden. 


Het is Mediamarkt geworden. Iphone 11 2 telefoons besteld.