Skip to main content

Ondanks het meerdere keren uit-en aanzetten van mijn IPhone kan ik niet appen of internetten buiten de WiFi om.

Mijn kinderen met goedkope Vodafone abonnementjes en mijn vrouw met een zelfde soort Symio abonnement hebben totaal geen problemen,

Hoe kan ik dit oplossen? 
Het is knap irritant om bijvoorbeeld aan het strand niet bereikbaar te zijn voor mijn medewerkers in Nederland. 

Hallo @Jos50 , bij Android bestaat een instelling 'netwerkinstellingen herstellen', dat heeft de Iphone misschien ook wel, dan worden de wifi, Bluetooth en mobiele instellingen teruggezet naar standaard waarden en werkt het meestal weer.

 


Hi @Jos50! Heeft de goede tip van @JanD geholpen?

Als dat niet zo is, geef dan nog aan of je roaming aan hebt staan. En of je eerder wel verbinding hebt gehad. Laat het hier weten. Dan zorgen we samen dat je snel weer goed bereikbaar bent. 🙂


Hier hetzelfde probleem. In Kroatië geen enkele dekking gehad nog, los van WiFi. In Duitsland en Oostenrijk was dit geen enkel probleem. 

Graag hoor ik wat ik hier aan kan doen.

Mvg Tamara 


Hi @TamaraWR, wat vreemd dat het in Kroatië ineens niet meer werkt, terwijl het in de landen onderweg nog prima ging 🤔

Heb jij ook een iPhone? Er worden de laatste dagen veel klachten gemeld over het niet hebben van data met een iPhone 11, kan het zijn dat dit bij jullie ook aan de orde is?

 


Ben er al achter door een ander topic. Mijn telefoon maakte automatisch verbinding met een netwerk wat blijkbaar niet werkt met KPN. Ik heb de optie automatisch kiezen voor het beste netwerk uitgezet en een ander netwerk gekozen. Deze werkt wel.


Ah heel fijn @TamaraWR, goed dat je het weer aan de praat hebt gekregen op deze manier 😊

Fijn verblijf in Kroatië gewenst!