Skip to main content
Beantwoord

Roaming Telekom.de werkt niet

  • February 6, 2020
  • 5 reacties
  • 143 keer bekeken

Hoe kan het dat mijn collega’s met KPN wel op het 4G netwerk van Telekom.de (in Duitsland) kunnen komen en ik niet? Ook niet met handmatige selectie. 

Beste antwoord door Anne1982m

Sorry daarvoor. Ik heb inderdaad een nieuwe SIM kaart. Nu werkt alles weer prima. M’n oude SIM was nog van Telfort. Misschien was dat het probleem. Bedankt voor de goede oplos

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2020

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Anne1982m, welkom en sorry voor de late reactie.. Ik zie dat je nog een behoorlijk oude simkaart hebt en ik verwacht dat dit de reden is dat het niet werkt. Je kunt het gemakkelijkst via MijnKPN gratis een nieuwe simkaart aanvragen. Je hebt deze dan binnen twee werkdagen in huis. Je kunt dan ook gebruik maken van VoLTE (bellen via 4G) voor een nog betere geluidservaring. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je een nieuwe simkaart aangevraagd? Hopelijk werkt alles weer naar behoren. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 16, 2020

Sorry daarvoor. Ik heb inderdaad een nieuwe SIM kaart. Nu werkt alles weer prima. M’n oude SIM was nog van Telfort. Misschien was dat het probleem. Bedankt voor de goede oplos


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen enkel probleem, fijn om te lezen dat het gelukt is!