Skip to main content

mijn dochter heeft per abuis robux gekocht via roblox en dus een hogere rekening,kan je dit blokkeren om verassingen te voorkomen?

Hoi @johnrene en welkom op het forum! Als dit via de Google Play store is gekocht raad ik je aan om in te stellen dat er een verificatie gegeven moet worden voor aankopen op haar toestel. Op deze pagina vind je hoe je dit doet. Voor de Apple Store vind je hier hoe je dit kunt regelen. Hopelijk zijn er dan geen verassingen meer! :grimacing:


HELLUP... Mijn zoontje heeft dit dus óók net gedaan maar de informatie in de link voor Android is gewijzigd? Ik kan de gebruiksinstellingen niet vinden. 


Ojee @DeborahV78 😬

Ik moet bekennen dat ik na een poosje speuren en dingen proberen tot de conclusie kom dat het er op lijkt dat dit niet meer volledig uit te schakelen is in Android 🤔 In mijn eigen toestel zie ik de optie ook niet. Wél is het mogelijk om in Google Play rechts bovenin op het icoontje van je account te klikken en dan bij instellingen bij verificatie dingen aan te passen. Dat zou er ook voor moeten zorgen dat dit niet zomaar meer gaat!


Zorgen dat je kinderen een eigen account hebben met ouderlijk toezicht, je kan dan gewoon instellen wat ze wel en niet mogen.Â