Ik heb vanmiddag een sim only simkaart gekocht in de kpn winkel voor mijn router. Ik heb deze er in gedaan en alles werkte prima. Toen merke ik ineens dat de wifi niet meer werkte alhoewel ik wel nog gewoon 4 streepjes had en op de router zelf ook nog gewoon en wifi lampje branden. Ik probeerde in te loggen en mijn apparaat te koppelen via de kpn app maar daar kan hij mijn product niet vinden en ik weet ook niet of er een nummer aan mijn kaart gekoppeld is en waar ik die zou kunnen vinden.
Heb je een sim only abonnement afgesloten of een prepaidkaart gekocht? Overigens is het niet toegestaan om een 06 nummer te gebruiken voor een router. Dit moet een datacard zijn met een 097 nummer.Â
Ik heb het abonnement: “ KPN SuperUnlimited en onbeperkt bellen/sms“ afgesloten. De medewerkers hebben mij geholpen met het juiste abonnement afsluiten voor de router dus ik ga er vanuit dat het de juiste is. kan het ook zijn dat het aan de router licht?
Beste ​
Â
Hiervoor moet je bij Odido zijn. Die hebben Klik&klaar. KPN heeft een dergelijke dienst niet. Niet met onbeperkt data in ieder geval.
Hoi ​
Voor een router kun je het beste een mobiel internet afsluiten. Helaas zijn deze niet onbeperkt maar je kunt er wel MB's mee delen vanaf een ander abonnement.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.