Skip to main content

Op de telefoon van mijn dochter zijn gisternacht in 1 minuut tijd 8x berichten gestuurd naar sms dienst van Het vergeten Kind. Per keer is er 3 euro in rekening gebracht die ik dus nu terug zie op de factuur. Om half 5 in de ochtend slaapt zij en heeft haar telefoon niet naast zich. Dit is heel vreemd. Ik zie dat meerdere mensen dit probleem hebben. Ik heb nu via pay info alles geblokkeerd maar ook al was het eerder niet geblokkeerd dan is het toch heel gek dat dit gebeurt, 8x in een minuut om half 5 in de nacht. Ik zie graag dat dit uitgezocht gaat worden. En ik ga er ook vanuit dat de kosten niet betaald hoeven worden. Hoe kan dit gebeuren bij een organisatie als KPN. 

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

Zoals hierboven al is aangegeven doe je er goed aan telefonisch contact op te nemen met kpn of via de chat. Een moderator reageert hier pas over een dag of twee, drie maar het lijkt me verstandig daar niet op te wachten.


Hoi @Kirsten777 en welkom op ons forum!

Heb je inmiddels al telefonisch contact met ons gehad of heb je mijn hulp nog nodig?


ik heb dit probleem ook gehad en na een lange chatsessie is het gecrediteerd door KPN. zonder verdere uitleg. bijzonder.


Ik heb niets meer van je vernomen @Kirsten777, ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost?