Skip to main content

Goedendag, ik heb binnen de actie termijn mijn S23 Ultra gekocht. hier zou een gratis Samsung Watch 6 LTE bij zitten als welkomst cadeau. ik heb ondertussen alles ontvangen en maak nu gebruik van de telefoon maar nog niets vernomen over de watch 6. dus ben benieuwd wanneer ik deze mag verwachten.

Die kan je aanvragen op de Samsung promotie website.

Via deze link → https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=XBBBSCGFLFAXQ

Ontvang tijdelijk een Galaxy Watch6 LTE 40mm bij aankoop van een Galaxy Z Flip5,
Z Fold5 of S23 Series van 13-11-2023 t/m 27-11-2023

Registreren van je product is mogelijk van 13-11-2023 t/m 29-1-2024


Maar reken er niet op dat je het horloge dit jaar nog ontvangt. Ik wacht al op de mijne sinds 25 november en heb na de registratiebevestiging echt helemaal niets meer vernomen van Samsung. 


Zie de bijzondere voorwaarden via bovenstaande link op de Samsung website:

Samsung streeft ernaar het product binnen zeven weken na het indienen van een volledige en geldige registratie toe te sturen.


Dank Ruud voor deze aanvullende reactie. Samsung schrijft in haar bevestigingsmail echter ook:

"Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces:

We gaan je ingestuurde gegevens zo snel mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet.

Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen."

 

Maar toch heb ik sinds 25 november echt helemaal niets meer van Samsung vernomen. 


Ik weet niet hoe druk het is bij Samsung, maar er lopen nog veel meer akties. Zolang je geen afwijzing ontvangt gaat het goed. Je kan eventueel contact opnemen met Samsung.

Zie wederom de bijzondere voorwaarden.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons  opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie.


Ik heb de S23+ op 26 november 2023 gekocht, en kreeg op 4 januari 2024 de smartwatch binnen.

Misschien heb ik iets niet goed gedaan, maar ik had verwacht dat je zelf het model en kleur uit mocht kiezen? Ik kreeg echter een zwarte, 40 mm smartwatch thuis gestuurd. 

Ik had graag een golden smartwatch gehad. 

Maar goed, ik heb online een cover (bumperrand) gekocht en het ziet er nu al beter uit. Ik heb in de winkel de smartwatch laten koppelen aan mijn telefoon i.c.m multi-sim, wat 5 euro per maand kost. Op deze manier kan ik de smartwatch ook gebruiken, zonder dat ik de telefoon in de buurt heb. Heel handig!

De smartwatch heeft echt een heel mooi duidelijk scherm, dus dat is heel fijn!