Skip to main content

Hallo,

 

Vorige week donderdag heb ik in de KPN winkel de Samsung s24 ultra besteld, deze was op voorraad, een dag later krijg ik bericht dat de telefoon niet op voorraad is. In de huidige wereld lijkt het me toch niet zo lastig om verkoop/voorraad systeem up to date te hebben. Hoe kun je meer verkopen dan dat je hebt ingekocht?

Dit is naar mijn idee gewoon onder valse voorwaarden een product verkopen terwijl je al weet dat er te weinig voorraad is. Ik baal hier enorm van want mijn huidige gsm is gevallen en het scherm is kapot. 

Wat gaat KPN doen om alle klanten te compenseren? Er stond op de dag waarop ik de mail ontving dat de voorraad er niet was op de website van KPN dat er gewoon voorraad was… Nu staat er leverbaar vanaf Leverbaar vanaf 7 februari, maar ik heb nog geen mail ontvangen gisteren of vandaag??

 

Wanneer kan ik min gsm verwachten? Bij de status staat nog steeds volgende:

Helaas hebben wij de Samsung Galaxy S24 Ultra 5G eSIM 1TB, Titanium Black tijdelijk niet op voorraad. Onze excuses hiervoor. Wij houden u per e-mail op de hoogte van de voortgang van uw bestelling. Ondertussen doen wij er alles aan om uw nieuwe toestel zo snel mogelijk te bezorgen.

 

mvg Roman

Hoi @RomanR 

Welkom op het forum van KPN.

Ik begrijp heel goed, dat je zo snel mogelijk aan de slag wilt met jouw nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra, en hem dus graag in ontvangst wilt nemen.

De levertijd van 7 februari 2024 is een verwachting en kan dus afwijken, omdat KPN afhankelijk is van de leveringen vanuit Samsung zelf.
De levertijd van 7 februari is dus geen harde garantie, dat de Samsung Galaxy S24 Ultra (1TB) vanaf die datum weer leverbaar is, al is de kans wel redelijk aanwezig dat je hem deze week nog wel zult gaan ontvangen, maar ook dat kan niet 100% gegarandeerd worden.

Het is echt een kwestie van afwachten en geduld hebben in dit geval.
Hou daarnaast de actuele status binnen Mijn Bestelling in de gaten.
De track & trace code zodra hij is verzonden, ontvang je in de meeste gevallen in de avonduren, dus wie weet vanavond al.

Alvast veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra (1TB) in de kleur Titanium Black!

 


Heb precies het zelfde probleem ik wacht ook op me samsung galaxy s24 ultra 1TB  

En mijn bestelling staat ook nogsteeds met hetzelfde bericht als hierboven.. 


Hoi @RomanR 

Welkom op het forum van KPN.

Voor jouw geldt hetzelfde als wat ik in mijn reactie naar @RomanR heb geschreven.
Ik snap dat je graag dit toestel in handen wilt hebben, maar in dit geval is geduld echt een schone zaak.

Aangezien de levertijd nog steeds op 7 februari 2024 staat, kan wijzen dat er vertraging is opgetreden met de levering vanuit Samsung zelf.
Hier heeft het magazijn van KPN helaas geen invloed op.

Ook voor jouw, hoop ik dat het toestel snel geleverd gaat worden!

 


Zelfde probleem hier, heb deze telefoon online besteld toen hij volgens de site gewoon op voorraad was en vervolgens krijg ik een e-mail dat het toestel niet meer voorradig is.  Ik snap dat KPN nu weinig kan doen aan dit probleem, maar wel had het systeem dat de voorraad aangeeft op de website goed mogen werken. Als ik op voorhand had geweten dat ik zo lang zou moeten wachten, dan had ik deze telefoon nooit gekozen. Ik wacht nu al sinds 26 januari op deze telefoon. Er waren ook cashback acties op van toepassing.  Als de telefoon later geleverd wordt, dan dat deze cashback actie nog geldig is via Samsung, dan wil ik in ieder geval af kunnen zien van dit abonnement/toestel want dat is anders toch gewoon liegen en stelen?


Zelfde probleem hier, heb deze telefoon online besteld toen hij volgens de site gewoon op voorraad was en vervolgens krijg ik een e-mail dat het toestel niet meer voorradig is.  Ik snap dat KPN nu weinig kan doen aan dit probleem, maar wel had het systeem dat de voorraad aangeeft op de website goed mogen werken. Als ik op voorhand had geweten dat ik zo lang zou moeten wachten, dan had ik deze telefoon nooit gekozen. Ik wacht nu al sinds 26 januari op deze telefoon. Er waren ook cashback acties op van toepassing.  Als de telefoon later geleverd wordt, dan dat deze cashback actie nog geldig is via Samsung, dan wil ik in ieder geval af kunnen zien van dit abonnement/toestel want dat is anders toch gewoon liegen en stelen?

Hoop idd ook dat alle acties nog gelden wanneer ik eindelijk een keer me telefoon krijg.. want dat is ook een reden waarom ik voor deze telefoon koos, als ik die acties dan mis loop omdat hun niet eerlijk en optijd met de voorraad zijn.. had ik idd ook niet gekozen voor deze mobiel. Zag dat nu de voorraad beschikbaar is half februari.... heb nog nooit zo lang moeten wachten op een nieuwe telefoon! 


Ook ik wacht al sinds 27 januari op mijn nieuwe toestel terwijl toen al bij KPN bekend was dat zij niet op kort termijn zouden kunnen leveren.

ik hoop dat er inderdaad deze week nog wordt geleverd anders ga ik toch echt annuleren.


Even een update omtrent de verwachte levertijd van de Samsung Galaxy S24 Ultra (met 1 TB aan geheugencapaciteit), die veel belangstelling heeft bij veel klanten.

De actuele (Peildatum: 14 februari 2024) verwachte levertijd is: Vanaf 1 Maart 2024

Hieruit kan ik naar voren halen, dat er veel vraag is naar dit toestel, maar dat Samsung het nog niet kan uitleveren aan KPN en de andere providers.
Want ook bij Odido en Vodafone is dit model pas vanaf Maart weer leverbaar!
Ook bij de online winkels zoals Belsimpel als Mobiel.nl is dit model eveneens tijdelijk niet voorradig.

Van het model met een geheugencapaciteit van 1 TB wordt door een fabrikant (zoals in dit geval Samsung) een beperkt aantal exemplaren per keer geproduceerd, omdat de meeste mensen voor een geheugencapaciteit gaan van 128 GB of 256 GB en het toestel ook goedkoper is bij aanschaf.

Dus ook voor @Dirk_M , @Saphirax en @Parbo geldt, dat ze nog even geduld moeten hebben, tenzij jullie voor minder geheugencapaciteit hebben gekozen, dan hoor ik dat graag.
Maar het model Samsung Galaxy S24 Ultra met een geheugencapaciteit van 1 TB is pas vanaf maart 2024 weer leverbaar.


Aha ben dus niet de enige. 27 januari in de winkel abbo verlengd met de s24 ultra 1tb medewerkster zei dat het een paar dagen ging duren... Tot 1 april is de cashback bij samsung actie benieuwd of ze het halen.


Even een update omtrent de verwachte levertijd van de Samsung Galaxy S24 Ultra (met 1 TB aan geheugencapaciteit), die veel belangstelling heeft bij veel klanten.

De actuele (Peildatum: 14 februari 2024) verwachte levertijd is: Vanaf 1 Maart 2024

Hieruit kan ik naar voren halen, dat er veel vraag is naar dit toestel, maar dat Samsung het nog niet kan uitleveren aan KPN en de andere providers.
Want ook bij Odido en Vodafone is dit model pas vanaf Maart weer leverbaar!
Ook bij de online winkels zoals Belsimpel als Mobiel.nl is dit model eveneens tijdelijk niet voorradig.

Van het model met een geheugencapaciteit van 1 TB wordt door een fabrikant (zoals in dit geval Samsung) een beperkt aantal exemplaren per keer geproduceerd, omdat de meeste mensen voor een geheugencapaciteit gaan van 128 GB of 256 GB en het toestel ook goedkoper is bij aanschaf.

Dus ook voor @Dirk_M , @Saphirax en @Parbo geldt, dat ze nog even geduld moeten hebben, tenzij jullie voor minder geheugencapaciteit hebben gekozen, dan hoor ik dat graag.
Maar het model Samsung Galaxy S24 Ultra met een geheugencapaciteit van 1 TB is pas vanaf maart 2024 weer leverbaar.

 

Ben jij nou klantenservice of een klant die doet alsof?


Hoi @tom532 

Dat kun je gewoon lezen, onder elke reactie die ik heb plaatst op het forum.
Dan had je het mij dus niet hoeven vragen.


Hoi @tom532 

Dat kun je gewoon lezen, onder elke reactie die ik heb plaatst op het forum.
Dan had je het mij dus niet hoeven vragen.

Dat is juist de reden dat ik het vraag, ik snap dan namelijk niet waarom je hier doet alsof je meer weet en zegt dat mensen maar geduld moeten hebben, en met 'updates' komt terwijl je gewoon voorleest wat er op de bestelsite staat. Het feit dat die informatie dus niet klopt en die datum al 3x verschoven is is het hele probleem, en 'vanaf 1 maart' kan nu net zo goed betekenen ergens in mei of na de zomer.

KPN komt gewoon zijn afspraken niet na en stuurt zijn klanten met een kluitje het riet in, geduld of niet.

Mensen hier willen dus graag van iemand van KPN horen wat ze nu echt kunnen verwachten, en hoe het zit met de promoties die straks afgelopen zijn.


Hoi @tom532 

Dat kun je gewoon lezen, onder elke reactie die ik heb plaatst op het forum.
Dan had je het mij dus niet hoeven vragen.

Dat is juist de reden dat ik het vraag, ik snap dan namelijk niet waarom je hier doet alsof je meer weet en zegt dat mensen maar geduld moeten hebben, en met 'updates' komt terwijl je gewoon voorleest wat er op de bestelsite staat. Het feit dat die informatie dus niet klopt en die datum al 3x verschoven is is het hele probleem, en 'vanaf 1 maart' kan nu net zo goed betekenen ergens in mei of na de zomer.

KPN komt gewoon zijn afspraken niet na en stuurt zijn klanten met een kluitje het riet in, geduld of niet.

Mensen hier willen dus graag van iemand van KPN horen wat ze nu echt kunnen verwachten, en hoe het zit met de promoties die straks afgelopen zijn.

 

Hoi @tom532 

Ik wil je er even aan herinneren dat dit een forum is, waar klanten elkaar helpen bij vragen, problemen en storingen, en dat is ook precies wat ik doe, samen met de overige forumleden.
De moderatoren vullen alleen maar aan waar dat nodig is, en houden toezicht of iedereen zich aan de huisregels van het forum houden.

Daarnaast heb ik een hoop werk- en klantervaring opgebouwd bij een 3 tal providers (mobiel, televisie, internet en vast bellen) waar ik in dienst ben geweest, en dus ook veel kennis in huis heb om andere goed te kunnen helpen.

Dus ja, ik weet dus veel over telecommunicatie en de diverse diensten, daar heb ik ook diverse interne opleidingen bij de providers voor gehad.

En als je vindt dat KPN zijn afspraken niet nakomt, en de klanten met een kluitje in het riet stuurt, dan kun je daar een klacht over indienen via het Online Contactformulier zodat de klachtenafdeling daarmee aan de slag kan.

Ik hoop dat ik hiermee een stuk duidelijkheid heb kunnen geven.

 


Nieuwe Samsung telefoon, nieuw Samsung Watch horloge!

Bestel tussen 17 januari en 3 maart 2024 de nieuwe Samsung Galaxy S24 Ultra of Samsung Galaxy S24 en krijg de Watch6 LTE met Multisim cadeau!
 

Zo regel je het:

 

Galaxy Watch6 LTE cadeau

  • Vraag jouw smartwatch aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 3 mei 2024.

1 jaar Multisim voor je smartwatch

  • Maak gebruik van de Galaxy Watch6 LTE promotie
  • Vraag via je nieuwe Galaxy Watch6 LTE een nieuw Multisim abonnement aan zoals beschreven onder 'Activeer Multisim met je Samsung Galaxy Watch'.
  • Vraag jouw cashback voor het Multisim abonnement daarna aan bij Samsung via deze link
  • Aanmelden kan tot en met 15 april 2024.

goede dag iedereen ik heb mijn s24 ultra 1 tb in de winkel besteld  op 28 jan en ze zijden dat hij naar 9 feb  geleferd kan worden en nu zitten wij bijn een mand verder en dan krijg je deze bericht op18-02-2024 dat hij nog niet leverbaar is de toestel bedankt kpn dat jullie niet kunnen zegen wanneer mensen hun toestel binnen kunnen krijgen ik snap dat jullie op samsung moeten wachten maar jullie hebben toch een lijst hoeveel toestellen jullie binnen krijgen en dan kun je toch tegen klanten zegen dat je toestel in de rij staan op datum… maar dat krijg je niet eens te horen maar hellas moet je nog wachten en dat is het. 


Het is echt niet normaal hoelang dit duurt. De reclame die wordt gemaakt is echt misleidend. Dit kun je als groot bedrijf echt niet maken richting je klanten. Ik wacht ook al sinds eind januari… Echt heel zuur dit en een probleem wat vooraf voorkomen had kunnen worden..!


Geduld is een schone zaak is een kansloze reactie als mensen al bijna 4 weken aan het lijntje worden gehouden.  Bij de klantenservice kreeg ik het bericht dat er ergens halverwege feb. 68 toestellen binnen zouden komen. Dat zijn geen aantallen voor een provider waarbij waarschijnlijk duizenden besteld zijn. Het is vooral heg gehannes met het constante aanpassen van de verwachte levertijd die voor frustratie zorgt. Op 26 jan: voor 21.00 besteld, morgen binnen.. toen was het geheel niet leverbaar. Toen 7 feb. Daarna 14 feb. Toen weer 1 maart. Een paar dagen terug "half februari" en daarna (nu) weer "eind februari". Dit is een manier van communiceren die echt chaotisch is en voor (terechte) boosheid zorgt. Zeker gezien het feit dat we de hoofdprijs betalen. KPN communiceert ook niet over oplossingen. Je krijgt alleen exact iedere 7 dagen op hetzelfde tijdstip een door de computer verstuurde mail "Helaas hebben we je toestel niet op voorraad" .. kansloos. Probeer dan actief mensen te benaderen!! De klantenservice is vriendelijk maar is duidelijk geïnstrueerd geen enkele toezegging te doen.

Het is gewoon jammer dat de Koninklijke zo met haar (nieuwe) klanten omgaat. 

 

En inderdaad.. op een schaal van wereldschokkende gebeurtenissen stelt dit allemaal niet zoveel voor. Maar ik voel me ondertussen wel een soort van naar eten smachtende vluchteling die in de rij staat voor een kopje rijst in het "derde wereldland KPN" 


Overigens .. ze hebben hem net weer op leverdatum 22 februari gezet. Over ping pongen gesproken. Weer een belofte die ze gaan breken. 


Eindelijk 27 januari besteld bij mij gaat die verzonden worden.