Skip to main content
Beantwoord

S25 geeft bij het opstarten de melding dat SIM Beheer gecontroleerd moet worden

• February 4, 2025
  • 4 reacties
  • 50 keer bekeken

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Sinds afgelopen zaterdag heb ik de Samsung galaxy S25 plus. Ik heb mijn esim overgezet. 

Nu krijg ik tijdens het opstarten de melding dat in SIM beheer gecontroleerd moet worden op nieuwe en bijgewerkte SIM kaarten. 

Hoe kan ik dit oplossen? 

Beste antwoord door satshow

Dan denk ik dat een één op één analyse het beste is, ​@satshow .

Gebruik de link uit mijn antwoord om een terugbel afspraak in te plannen.  Een collega zal je terugbellen, je gegevens controleren en desnoods een ticket aanmaken. 

Ik heb begrepen via Samsung dat dit standaard het geval is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 5, 2025

Hoi ​@satshow . Wat hinderlijk dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe mobiel.

Heb je al op onze kennisbank gekeken? We hebben een aantal artikelen die je misschien verder kunnen helpen:

Mocht het hier niet mee lukken wil ik je aanraden om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 5, 2025

Hoi ​@satshow . Wat hinderlijk dat je nog geen gebruik kunt maken van je nieuwe mobiel.

Heb je al op onze kennisbank gekeken? We hebben een aantal artikelen die je misschien verder kunnen helpen:

Mocht het hier niet mee lukken wil ik je aanraden om een terugbelafspraak in te plannen. Dat kan via:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

Ik heb wel verbinding met esim, alleen iedere keer als ik opstart gaat hij de SIM controleren. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 6, 2025

Gebruik de link uit mijn antwoord om een terugbel afspraak in te plannen.  Een collega zal je terugbellen, je gegevens controleren en desnoods een ticket aanmaken. 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • February 6, 2025

Ik heb begrepen via Samsung dat dit standaard het geval is.