Skip to main content

Momenteel moet ik helaas gebruik maken van het Direct Online (nood)pakket. Ik werk veel vanuit huis en verwacht hierdoor veel data in korte tijd te verbruiken. Het is belangrijk dat ik dit eventueel tijdig kan laten aanvullen. Helaas lukt het me niet om inzage in mijn saldo te krijgen, ondanks het doorlezen van de (online) instructies en fora. Bij het inloggen in de Alcatel app / website  krijg ik een foutmelding na het invoeren van het wachtwoord (wat staat vermeld op de deksel, ‘admin’ werkt evenmin). Het via sms opvragen van het saldo, na het plaatsen van de sim-kaart in mijn iPhone, is ook geen succes. 

Weet iemand hoe ik mijn verbruik/resterende saldo alsnog kan inzien?

 

Bij voorbaat dank voor de hulp. 

Mijn excuus voor de late reactie @K i m, op de 1 of andere manier is jouw vraag ergens tussen wal en schip geraakt, waardoor we hem nu pas te zien krijgen 😕

Wat zuur dat je tegen deze problemen aanloopt, het is al vervelend genoeg om überhaupt via een noodpakket thuis te werken. Is het je in tussentijd gelukt om het inzichtelijk te krijgen? Of gaat het nog steeds fout met het inloggen? Zou je de Alcatel in dat geval willen resetten, door de achterklep te verwijderen en voorzichtig voor een seconde of 10 met een paperclip op de reset knop boven de R te drukken? 


Reageer