Skip to main content

Sinds een week samsung a 51. Nu in Turkije en buitenland bundel lukt niet. Het zal aan toestel liggen, eerder nooit problemen. Heel veel stappen doorlopen die ik hier vond. Kan iemand meekijken via mijn profiel?

Hi @Adrianne70, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Gaat dit alleen om internet? Of kun je daar ook niet bellen? Zou je ook willen proberen om handmatig verbinding te maken met netwerken daar en meerdere proberen? De telefoon pakt namelijk automatisch eentje. Ik zie verder geen blokkades op je nummer. Staat roaming wel aan op je toestel?


Roaming aan en handmatig alle andere netwerken geprobeerd, daarna weer aan en uit gezet. Ook portalmmm.nl geprobeerd. Nu is dit mijn laatste dag en morgen naar Griekenland. Dus de bundel deze keer voor niets gekocht . Ik vermoed dat het echt aan toestel ligt.


Maar je kon wel bellen? Werkt het overigens wel in Griekenland? 


Bellen heb ik niet geprobeerd. Nu in Griekenland wel internet.


Bellen heb ik niet geprobeerd. Nu in Griekenland wel internet.

Dan ligt het toch niet aan je toestel, aangezien het nu wel werkt. Het "nare” is nu dat we het niet verder kunnen onderzoeken aangezien je daar niet meer bent. 

Blij om te lezen dat het in Griekenland goed werkt. 


Dan zul je hetzelfde toestel langer dan 3 maanden eerder al gebruikt hebben in Turkije


Nee, dat is niet het geval, kreeg het toestel een week voor vertrek. In ieder geval bedankt voor het meedenken.