Skip to main content
Vraag

Samsung A26 zou te zwak zijn koppeling hoortoestellen

• September 18, 2025
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Teveel vertrouwd op de winkel, en nu zit ik met de brokken, want aan mijn vraag is niet voldaan plus nu 2x software probleem zou zijn. Heen en weer kpn winkel en samsung breda. Is niet mijn hobby. Ben vrijwilliger en wil mijn mensen verstaan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Ik begrijp dat je problemen hebt met het koppelen van je hoortoestel. Maar waaruit blijkt dat de A26 niet krachtig genoeg is? Kan je ons vertellen waar je precies op vastloopt?

• Auteur
  • Topper
  • September 18, 2025

Neen, ik stop hiermee niemand heeft de oplossing, ook audicien krijgt niet voor mekaar, brief naar hoofdkantoor,accepteer dit niet

Friesian
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Beste ​@100419 bij mijn weten hoort de app die gebruikt wordt voor de hoortoestellen te kloppen met het gebruikte merk hoortoestellen. Dus kijk voor de zekerheid ook even naar de verpakking, doos.

En zijn het oplaadbare hoortoestellen of met een vervangbare batterij? Dit laatste is ook erg belangrijk. 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 18, 2025

Neen, ik stop hiermee niemand heeft de oplossing, ook audicien krijgt niet voor mekaar, brief naar hoofdkantoor,accepteer dit niet

Misschien ook wel, maar dan is het wel fijn als je de gestelde vragen ook beantwoordt. 

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Wat verwacht je dat het hoofdkantoor gaat doen?

Ik vermoed dat die ook met deze vragen komen die hier gesteld worden.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 18, 2025

Waarom weer een topic over eenzelfde onderwerp openen ​@100419 , is zinloos, werkt vertragend en verwarrend en je wordt er niet sneller mee geholpen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 18, 2025

Hallo ​@100419 

Hoortoestellen connecten ook niet rechtstreeks met een TV. Daar zijn speciale hoorhulpmiddelen voor om tv te luisteren/kijken met je hoorapparaten.

Je hebt dus nog een tussenstap nodig d.m.v. een 1-mans ringleiding of een andere interface tussen hoorapparaten en tv-toestel. Een goede audicien kan je daar in adviseren.

Zelf ben ik een zeer ervaren hoortoestel gebruiker en weet zo langzamerhand hoe e.e.a. werkt.

​​​​​​

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • September 18, 2025

Het hoofdkantoor heeft ook de oplossing niet. In je andere topic heb ik een link geplaatst naar een update voor je Connexx App. Dat lost wellicht het probleem op. Maar je wilt verder geen informatie geven, dus het blijft gissen voor de mensen hier.

Succes verder.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 19, 2025

Hi iedereen, dit topic is per abuis 2 keer aangemaakt. Daarom sluit ik dit topic zodat we niet overbodig dubbel reageren. Ik verwijs iedereen door naar het oorspronkelijke topic: 

Â