Skip to main content

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung A32 (SM-A325F/DS) 

Ik heb bovenstaande oplossing geprobeerd maar kan volgende stap “slimme netwerkwissel” nergens vinden 
Ga vervolgens naar 'Wi-Fi Direct' en naar 'geavanceerd' om te kijken of 'Slimme netwerkwissel' ingeschakeld is. Probeer het zowel uit, als aan om te kijken of dit een verschil maakt. 

Wie kan mij aangeven hoe ik dit probleem oplos op de Samsung A32?

 

@Ingrid124 Dat is natuurlijk bijzonder lastig. Ik heb even gegoogeld en wellicht heet de optie in de instellingen ook anders. Zou je eens kunnen kijken onder:

NSTELLINGEN MENU > VERBINDINGEN > WIFI > GEAVANCEERDE INSTELLINGEN > SMART NETWORK (SLIMME NETWERKWISSEL) 

 

Het kan wellicht ook onder het kopje Intelligente Wifi staan als ik zo kijk.  


Na geavanceerd kom ik wel intelligent WIFI tegen met daaronder:

Oversch. naar mobiele gegevens - gebruik mobiele gegevens wanneer uw WIFI internetverbinding langzaam of onstabiel is.

 

Dus die heb ik nu maar aangezet om te proberen. 

Neem aan dat dat hetzelfde is?

 


Dat zou hem wel eens kunnen zijn Ingrid! Ik heb het toestel zelf niet voorhanden dus ik moet het even doen met de handleiding. Ik hoor graag wat jouw bevindingen zijn!


Dat was het!! Probleem opgelost. Dank je wel voor je hulp!


@Ingrid124 Dat zijn mooie berichten! Fijn dat het werkt. Ik wens je een fijne dag verder en post gerust nog even een bericht als ik iets voor je kan doen!


Bedankt voor deze topic ik heb hier ook last van gehad. Dit komt na een update van Samsung.