Skip to main content
Beantwoord

Samsung A70 retour gekregen van Recommerce zonder de extra spullen

• July 15, 2025
  • 6 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb mijn Samsung A70 opgestuurd met de originele omdoos ( verpakking van Samsung ) met de lader + stroomkabel het sleuteltje om het mobieltje te openen en een rode sleeve die bij de A70 hoorde.

Nu 2 weken later krijg ik mijn mobiele telefoon terug in een noppenfolie zakje in een witte enveloppe zonder iets meer, omdat ze zeiden dat ik niet aanmerking kwam voor de 35 euro van kpn maar uit coulance mij dan maar 65 euro konden geven waar ik vanuit ging dat het 135 euro was dus dan neem ik hem terug want ze zeiden dat sommige knopen niet werkten en hij beschadigingen vertoonde wat komplete onzin is.

Heb ook geen enige vorm van hun gekregen met bijvoorbeeld een brief dat dit of dat defect is het is dus hun woord tegen de mijne. 

Nu heb ik hun een email gestuurd dat ik de opgestuurde spullen eis terug te krijgen.

Hoop antwoord hierop en anders dames en heren van Kpn wat kan ik hier iets aan doen ?

Beste antwoord door Vikash van KPN

@Sinichef Dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Ik snap goed dat je teleurgesteld bent over hoe dit is verlopen. Je zit nu zonder accessoires.

Op onze website over het inruilen van je toestel (kpn.com/telefoon-inruilen) staat het volgende:

“Dat hoeft niet. Gebruik je de oplader of accessoires nog voor een andere telefoon? Dan hoef je deze niet mee te sturen. Wil je ze liever laten recyclen? Stuur ze dan mee naar Recommerce.”

Je had de accessoires mogen houden. Het is dan ook erg jammer dat je het nu bent kwijtgeraakt. Omdat de accessoires bij aankomst direct worden verwerkt en gerecycled, kunnen we ze helaas niet meer terughalen.

Ik snap dat dit geen fijne uitkomst is, maar we kunnen hier helaas niets meer aan veranderen.

6 reacties

• July 15, 2025

Ik denk dat de rest al lang weggegooid is. Daar hechten ze helemaal geen waarde aan. Als je iets opstuurt: altijd alleen het toestel. Verder niets.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2025

Dankje marion van de kant van Kpn zeiden ze mij zoveel mogelijk originele accessoires mee te sturen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Sinichef. Welkom op de community! Ik snap dat je niet blij bent met hoe dit is gegaan. Je hebt je Samsung A70 compleet opgestuurd, en het is vervelend dat je hem zonder doos, lader en andere spullen terug hebt gekregen.

Goed dat je al een e-mail hebt gestuurd om je spullen terug te vragen. We moeten nu eerst de reactie op die e-mail afwachten. Zij kunnen dit verder voor je nakijken en uitleg geven over wat er precies is gebeurd. Laat het hier gerust weten zodra je een reactie hebt gehad. 

Ook even ter info: ik heb je naam aangepast. De vorige naam kon verwarrend zijn voor andere bezoekers van de community. Met je nieuwe naam blijft het duidelijk en prettig voor iedereen. Als je liever een andere naam wilt gebruiken, laat het me dan gerust weten, dan pas ik het voor je aan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Vikash van Kpn.

Inderdaad heb ik een reactie van hun gehad.

Met dit antwoord kwamen ze .

Ik bied mijn excuses voor dit ongemak.

Bij inname vragen we niet om de accessoires .

Helaas worden deze direct gerecycled zodra ze in onze werkplaatsen aankomen.

Met vriendelijke groet,  Salsa.

En daar moet ik het dan mee doen.

Nu heb ik een mobiele telefoon zonder Hoesje, geen oplader met kabel en geen sleutel om mijn simkaart in het sleufje te doen ben slechter af dan voor dat ik mijn mobiele telefoon had.

Heb mijn mobiele telefoon laten nakijken bij een erkent bedrijf die telefoons controleerd voor een 2e kans en ze konden geen onderdelen vinden ( knoppen of aanraakscherm ) die zoals dat andere bedrijf aangaf dat ze niet werkte en ook de beschadiging die ze zeiden dat die er waren zij dit bedrijf dat dat minuscule krasjes waren die de waarde van de telefoon niet verminderen dat konden dat zeiden persoonlijk zelf zo vanuit de fabriek gekomen zijn en deze zitten op de achterkant van het toestel,  ze boden mij de € 135 ,00 aan plus nog 25 € voor de moeite en heb hun gemeld dat ik toch de telefoon hou.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

@Sinichef Dank je wel voor je uitgebreide toelichting. Ik snap goed dat je teleurgesteld bent over hoe dit is verlopen. Je zit nu zonder accessoires.

Op onze website over het inruilen van je toestel (kpn.com/telefoon-inruilen) staat het volgende:

“Dat hoeft niet. Gebruik je de oplader of accessoires nog voor een andere telefoon? Dan hoef je deze niet mee te sturen. Wil je ze liever laten recyclen? Stuur ze dan mee naar Recommerce.”

Je had de accessoires mogen houden. Het is dan ook erg jammer dat je het nu bent kwijtgeraakt. Omdat de accessoires bij aankomst direct worden verwerkt en gerecycled, kunnen we ze helaas niet meer terughalen.

Ik snap dat dit geen fijne uitkomst is, maar we kunnen hier helaas niets meer aan veranderen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2025

Vikash 

Bedankt voor je informatie. 

Heb inmiddels een sleutel voor de simkaart en geheugenkaart gekocht en een oplader met oplaadkabel  aangeschaft nu alleen nog een hoesje en ben ik weer het heertje. 

Nogmaals jammer dat het zo is gelopen bij kpn zegt de ene dit en de andere dat  bij mijn eerste gesprek werd gezegd heb je nog originele verpakking en onderdelen stuur dan bij de telefoon dit mee zodat  je misschien een hogere rating en meer geld terug krijgt. 

Met vriendelijke groeten Ron.