Skip to main content

op mijn GALAXY A42 5G zit de update Android 12 en de 13 komt er niet maar ik heb een app die niet werkt op android 12 dus wil graag terug naar 11, kan dit? 

voor zover ik weet is het niet mogelijk om te downgraden. beste optie die je hebt is de eigenaar van de app berichten om te vragen als die app geupdate kan worden voor de nieuwste android versie.


voor zover ik weet is het niet mogelijk om te downgraden. beste optie die je hebt is de eigenaar van de app berichten om te vragen als die app geupdate kan worden voor de nieuwste android versie.

-->“beste optie die je hebt is de eigenaar van de app berichten om te vragen als die app geupdate kan worden” <--’

Sterker nog @henk dijkkamp , goed beschouwd is dit de enige optie. App makers moet hun product aanpassen aan nieuwe OS’en.


Hallo @henk dijkkamp, als ik een zoekopdracht in Google invoer, kom ik wel methodes tegen waarmee je een oudere Android versie weer terug zou kunenn zetten. Dit is echter iets dat KPN verdern iet ondersteunt en zitten nogal wat haken en ogen aan. De risico's zijn behoorlijk als dat fout gaat. 

Ik adviseer dat ook zeer zeker niet en is echt op eigen risico. 


Hallo @henk dijkkamp
Ik adviseer dat ook zeer zeker niet en is echt op eigen risico. 

Om nog even te benadrukken: Ik adviseer dat ook zeer zeker (ook) niet en is echt op eigen risico.