Skip to main content

Beste,

Ik heb gisteren deze telefoon besteld ,maar is niet op voorraad!.

Is het mogelijk dat deze wel in de winkel ligt in Etten-Leur of Roosendaal zodat ik hem vandaag kan ophalen daar?.

Het is een verjaardag's kado voor mijn eigen op 19-03-1973 en zou hem voor die tijd graag willen hebben.

Zouden jullie mij zsm kunnen berichten of het mogelijk is dat ik vandaag naar de winkel kan om deze op te halen?.

 

Mvgt

Wilfred

Hallo @Wilfred1973 , de kans op jouw verjaardags kado acht ik klein.

De Samsung S20 wordt pas sinds 13 maart uitgeleverd. De voorraad is beperkt en allereerst zullen de toestellen worden geleverd, die besteld zijn in de ‘pre-order’ periode. Verder heeft het geen zin om naar een KPN winkel in Noord-Brabant (en aantal daarbuiten) te gaan, die zijn gesloten i.v.m. corona. Zie voor meer info hierover: https://www.kpn.com/corona.htm


ik heb hem ook ge preordered is nog steeds niet leverbaar krijgt dan niemand die gepreordered heeft deze telefoon toegestuurd op dit moment. ik kan nergens lezen hoe lang het nog gaat duren en of het iets met corona te maken heeft dat deze op het moment niet leverbaar zijn


Hallo @Wilfred1973 , de kans op jouw verjaardags kado acht ik klein.

De Samsung S20 wordt pas sinds 13 maart uitgeleverd. De voorraad is beperkt en allereerst zullen de toestellen worden geleverd, die besteld zijn in de ‘pre-order’ periode. Verder heeft het geen zin om naar een KPN winkel in Noord-Brabant (en aantal daarbuiten) te gaan, die zijn gesloten i.v.m. corona. Zie voor meer info hierover: https://www.kpn.com/corona.htm

 

Dankje wel voor je antwoord 


Dan heb ik nog wel 1 vraag.

 

Waarom zenden ze wel reclame uit van de Samsung galaxy s20 ultra? als deze niet meer op voorraad is?

en waarom zeggen ze dan niets op tv dat alle winkels gesloten zijn van kpn tot 6 april?.

ze zouden moeten stoppen met reclame moeten maken en gewoon de waarheid moeten vertellen om zo geen meer teleurstellende klanten te krijgen.

 

 


@Wilfred1973 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je een toestel hebt besteld maar dat deze niet op voorraad is. In deze onzekere Corona tijden lopen sommige processen helaas wat anders en moeizamer. Aangezien de ontwikkelingen zo snel gaan is het lastig om hier ook direct op te kunnen schakelen. Hierdoor is bijvoorbeeld het leveren van mobiele telefoons ook voor ons lastiger geworden. Ook omdat  de levering naar KPN onzeker is in deze tijden. Dat de KPN winkels tijdelijk niet meer open zijn (ter bescherming van ons personeel en onze klanten) is inderdaad niet op tv geweest maar is zeker wel ruim in de media gedeeld. Ook voor KPN is dit een nieuwe en onzekere situatie, wij doen uiteraard ons uiterste best om te zorgen dat klanten ons nog kunnen bereiken en onze diensten nog kunnen blijven gebruiken. Ik hoop dat je ondanks dat je cadeau waarschijnlijk niet op tijd zal zijn toch een erg leuke verjaardag hebt morgen! 

 


Zelf heb ik de Samsung Galaxy S20 Ultra ook gepreorderd. Is er wel iets bekend over concrete levertermijnen? Ik was zelf in de veronderstelling de telefoon 13 of 14 maart te ontvangen, maar snap dat door de huidige situatie wat vertraging op kan lopen.


@Wilfred1973 Welkom op het forum. Wat vervelend dat je een toestel hebt besteld maar dat deze niet op voorraad is. In deze onzekere Corona tijden lopen sommige processen helaas wat anders en moeizamer. Aangezien de ontwikkelingen zo snel gaan is het lastig om hier ook direct op te kunnen schakelen. Hierdoor is bijvoorbeeld het leveren van mobiele telefoons ook voor ons lastiger geworden. Ook omdat  de levering naar KPN onzeker is in deze tijden. Dat de KPN winkels tijdelijk niet meer open zijn (ter bescherming van ons personeel en onze klanten) is inderdaad niet op tv geweest maar is zeker wel ruim in de media gedeeld. Ook voor KPN is dit een nieuwe en onzekere situatie, wij doen uiteraard ons uiterste best om te zorgen dat klanten ons nog kunnen bereiken en onze diensten nog kunnen blijven gebruiken. Ik hoop dat je ondanks dat je cadeau waarschijnlijk niet op tijd zal zijn toch een erg leuke verjaardag hebt morgen! 

 

Oke ik snap dat het moeilijker word om toestellen te leveren ,maar net wat Frank ook schrijft is “is er al een concrete termijn”?

Ik vind ook dat als er geen toestellen op voorraad zijn dat KPN per direct de reclame moet stoppen.

Dit voorkomt narigheid voor de particulier en ook voor KPN.

Als er meer mensen een toestel gaan bestellen word de wachtrij alsmaar langer en misschien krijgen die mensen die nu pas gaan bestellen eerder hun telefoon dan ik.

 


@Wilfred1973 Nee, helaas zijn het ook voor ons onzekere tijden en kan ik dus nog geen concrete leverdatum noemen. Dit zal afhangen van de ontwikkelingen in de wereld met betrekking tot het Corona virus. Wel is het zo dat de bestelde toestellen uiteraard op volgorde van bestellen zullen worden geleverd. Ik hoop dat je vandaag een erg leuke verjaardag hebt! 🎂


Mijn Samsung galaxy s20 ultra is inmiddels gisteren geleverd! Erg mooi toestel! 


Hoi @Frank_v_D , heb je de Galaxy Buds+ al geclaimd?

Ga anders naar de Samsung promotie site  en vul het online aanmeldformulier voor 1 juni 2020 in.


Hoi @Frank_v_D , heb je de Galaxy Buds+ al geclaimd?

Ga anders naar de Samsung promotie site  en vul het online aanmeldformulier voor 1 juni 2020 in.

Ja,vandaag geclaimd. Bedankt voor de tip. Maximaal zes weken totdat die er zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik de meegeleverde bedrade oortjes met usb c aansluiting ook erg goed vind.


Wilfred1973 schrijft: Waarom zenden ze wel reclame uit van de Samsung galaxy s20 ultra?

@Wilfred1973  Reclamezendtijd wordt vaak maanden van te voren ingekocht. Met zo'n coronacrisis waardoor de productie minimaal is, had niemand op dat moment rekening gehouden natuurlijk.

En is zo'n toestel van ca. € 800 op dit moment nu echt wel zo belangrijk?