Skip to main content

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe telefoon de samsung galaxy s 23 FE , en ik heb naar mijn gevoel te vaak alleen E als bereik en het irriteert me enorm ik heb al op de site van KPN instructies gevolgd en uit gevoerd om te verbeteren maar als nog heb ik vaak E als bereik en ben ik hier door ook slecht bereikbaar. Ik heb ook al eens zonder hoesje geprobeerd om te zien of het aan het hoesje ligt maar dat is niet het geval.

Wat kan ik nog doen ?

 

 

Ai, balen dat je sinds je nieuwe telefoon problemen met jouw verbinding ervaart, @Laura92. Wat je nog zou kunnen proberen, is een nieuwe simkaart aanvragen. Kijken of dat voor verbetering zorgt. 


Stel ik vraag die aan heb ik die dan nog voor dat ik volgende week met vakantie ga? En waar kan ik dat aan vragen ? Groet laura


Hoi @Laura92 

Ik zou je in dat geval sterk adviseren om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Dan krijg je jouw nieuwe simkaart direct en geactiveerd mee naar huis.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs van jezelf mee, want daar wordt om gevraagd.

Ik zou het in jouw situatie niet online gaan aanvragen, omdat PostNL kampt met te weinig bezorgers en post soms later bij je wordt bezorgd, dat merk ik inmiddels ook in Arnhem.
Een brief is soms wel 4 a 5 dagen onderweg, voordat ik hem ontvang in mijn brievenbus.

Dus even langs een KPN Winkel gaan.


Als je op de link in mijn eerste bericht klikt, dan kom je direct uit daar waar je online de simkaart kunt aanvragen, @Laura92. Maar aangezien jij er zeker van wilt zijn dat je de nieuwe simkaart voor de vakantie hebt, raad ik je, net als @Michel.uit.Arnhem, aan om even bij een KPN winkel bij jou in de buurt te gaan. Dan loop je met een werkende simkaart de winkel uit.


Reageer