Skip to main content

Beste allen en KPN,

Sinds enkele maanden ervaar ik problemen met het internet (4G en 5G). Slecht internet terwijl ik wel gewoon alle balkjes heb.

Het is in de afgelopen tijd steeds erger geworden.

Voor mij was afgelopen week de druppel toen ik 112 moest bellen en gewoon geen beltoon/verbinding kreeg. Na 3x proberen uiteindelijk wel gelukt. Dit is misschien ongerelateerd aan het internet probleem maar voor mij wel de reden om het verder uit te zoeken.

Nadat ik een aantal topics op dit forum las ben ik de klantenservice gaan bellen.

Hier werd mij doodleuk verteld dat er geen problemen bekend waren met dit toestel. Ook na aandringen om hier een ticket van te maken met gezegd te hebben dat er op dit forum meerdere mensen problemen mee hebben wilde deze mevrouw mij alleen maar doorverwijzen om langs te gaan in een KPN winkel.

Is het verstandig om langs te gaan of is er dan een kans dat ik mijn toestel opnieuw moet installeren of langere tijd kwijt ben?

Ik ben al lang KPN klant maar vind dit wel vreemd dat hier niet binnen KPN over gecommuniceert wordt.

Enig advies?

M.V.G.

Sander

Het enige wat je kunt doen is nog eens bellen of inderdaad naar de winkel. Dan krijg je een andere medewerker te spreken, die waarschijnlijk wel een ticket voor je aan wil maken. En stél jij zou daadwerkelijk de eerste en enige met deze storing zijn. Dan is de provider er alsnog om jou te helpen. Dat deze medewerker je maar makkelijk afscheept, is zeer laakbaar. 

Hallo @Sander10, de manier waarop jij beschrijft hoe het contact met de klantenservice is verlopen verdient zeker niet de schoonheidsprijs. Voor problemen met der mobiele verbinding als het niet in het gesprek opgelost kan worden, kan elke medewerker een melding voor de technische dienst aanmaken. 

Mijn advies is dan ook om nogmaals te bellen en op die manier toch een melding te laten registreren. 

Dit is een bekend probleem en ook is dit bekend bij Kpn want er zijn al meerdere meldingen gemaakt. Dus afgescheept worden met er is geen probleem met samsung s24 is triest maar ook ik en meerdere met jou hebbeb ditzelfde te horen gekregen. Bij mij loopt dit probleem al vanaf juni. Heb deze week een mail gekregen met excuses en ze gaan het analyseren. Alleen weet ik nu al zeker dat ik hier een antwoord van ga krijgen dat ze niks kunnen vinden en zal ik nog een 1.5 jaar met probleem uit moeten zitten en dan na 15 jaar bij kpn heel snel overstappen naar een andere provider. SWkzx is inmiddels al overgestapt naar een andere provider en die heeft nergens meer last van. Dus dan ligt het niet aan het toestel maar echt aan kpn.

Reageer