Skip to main content
Vraag

Samsung Galaxy S25 promotie onterecht misgelopen?

• January 8, 2026
  • 12 reacties
  • 107 keer bekeken

Hi KPN 🙋🏻,

Laatst overgestapt van Vodafone naar KPN (omdat we al internet en TV hebben) en uitgebreid gekeken waar de beste deal was: Belsimpel, Mobiel.nl en KPN. Uiteindelijk via KPN besteld omdat daar een leuk cadeau bij zat namelijk een GalaxyWatch 8. 

Vorige week ging ik de aanvraag doen en toen zag ik tot mijn verbazing dat de actie niet geldig was. Toch gedaan en idd afgewezen: Het product is niet aangekocht binnen de promotieperiode.

Ben helemaal geen zeurpiet maar omdat ik er 99,9% zeker van ben dat de actie er was tijdens aankoop online toch even via deze weg contact. Hopelijk kunnen jullie me het tegendeel aantonen ofzo? Hahaha. 

Hoor graag van jullie. 😊

Sander

12 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Sanderdeblois, welkom bij KPN als klant. Ik kijk graag voor je na of de actie met de Galaxy Watch 8 voor jou toch van toepassing is. Welk toestel heb je bij de overstap precies aangevraagd en in welke periode? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 11, 2026

Hallo ​@Sanderdeblois ,

Dit was de vorige actie:

Ontvang een Galaxy Watch8 en 6 maanden multisim

Samsung

Bij aankoop van de Samsung Galaxy S25 Series, S25 Edge, Z Flip7 of Z Flip7 FE. 

Aankoopdatum
17-11-2025 tot en met 01-12-2025

Registreren kan tot en met:
03-02-2026

En dit is de huidige actie

Ontvang de Galaxy Watch Ultra en 6 maanden multisim

Samsung

Bij aankoop van de Samsung Galaxy S25 Series, S25 Edge, S25 FE, Z Flip7 of Z Flip7 FE. 

Aankoopdatum
15-12-2025 tot en met 18-01-2026

Registreren kan tot en met:
18-03-2026

Heb je jouw telefoon gekocht in de periode van 2 december 2025 tot en met 14 december 2025?, dan val je buiten de actieperiode

bron; 

https://www.kpn.com/aanbiedingen/acties-en-promoties#afgelopen-acties

Bepalend is de datum van de factuur, niet de datum waarop jij de bestelling hebt geplaatst. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Hoi ​@Jeroen van KPN en ​@Noordzee ,

Dank voor jullie reactie.

Heb 29-11 via KPN site een contract afgesloten en een S25. Dat is binnen de door ​@Noordzeegenoemde actieperiode. Klopt die 99,9% dus en ben ik niet gek 😄 Gelukkig. 

Maar ja. De aanvraag is afgewezen op de datum. Toch gek dan? 

Wat nu? 😃

• January 11, 2026

Welke datum staat er op de factuur? Staat daar ook 29-11 op?

Heb je je wel geregistreerd bij de goede actie?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 11, 2026

Heb 29-11 via KPN site een contract afgesloten en een S25. Dat is binnen de door ​@Noordzeegenoemde actieperiode. Klopt die 99,9% dus en ben ik niet gek 😄 Gelukkig. 

Dit is een vaak een fout van KPN administratie, op jouw factuur staat niet de datum 29-11 maar waarschijnlijk 02-12 of later. Je moet KPN op deze fout wijzen om te herstellen, maar dit is een gevecht tegen windmolen. Als KPN deze fout niet wil verbeteren kan je beter jouw abonnement annuleren (gebrek aan promotie, deze is bestandsdeel van jouw contract)

• January 11, 2026

Als KPN deze fout niet wil verbeteren kan je beter jouw abonnement annuleren ...

Dat zal nu te laat zijn. Dat moet binnen 14 dagen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 11, 2026

Als KPN deze fout niet wil verbeteren kan je beter jouw abonnement annuleren ...

Dat zal nu te laat zijn. Dat moet binnen 14 dagen.

Bij gebrek van KPN kan je altijd annuleren, zelfs na 1 jaar 11 maanden. Hier praat men niet meer over annuleren maar contract ontbinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 11, 2026

Op mijn contract staat 11-12-2025 maar heb afgesloten op 29-11 (binnen de actieperiode)

@Jeroen van KPN help?? 😋

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 11, 2026

Hoi ​@Jeroen van KPN en ​@Noordzee ,

Dank voor jullie reactie.

Wat nu? 😃

@Sanderdeblois 

Om te beginnen, het is een actie van Samsung en niet van KPN. 

Maar wat jou is gebeurd, dat zien we helaas vaker. 

Samsung kijkt naar de factuurdatum en die is bij jou 11 december 2025. 

Je kunt proberen om bij de klantenservice van KPN te vragen om een nieuwe factuur. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bij het plaatsen van de bestelling heb je als het goed is ook een orderbevestiging gekregen ​@Sanderdeblois. Interne navraag leert dat op deze orderbevestiging de correcte datum van aanvragen staat en dat zou voldoende moeten zijn voor Samsung. 

Mocht je wederom een afwijzing krijgen? Vul dan jouw community profiel in en geef hier even een seintje. 

• January 12, 2026

Bij gebrek van KPN kan je altijd annuleren, zelfs na 1 jaar 11 maanden. Hier praat men niet meer over annuleren maar contract ontbinden.

Ontbinden kan alleen als KPN zich niet aan het contract houd. Maar deze actie staat nergens in het contract genoemd. 

JanD
Superuser
  • January 12, 2026

Het zijn in dezen ook vaak acties van Samsung zelf, die bij veel leveranciers gelden zoals Expert, MediaMarkt, KPN etc. 

Dus je kunt mijns inziens Samsung er op aanspreken en niet KPN in dit geval.

Samsung heeft ook heel duidelijke voorwaarden of een bepaald product wel of niet onder een actie valt en binnen welke termijn en welke vorm van aankoopbewijzen daarvoor binnen een gestelde termijn getoond moeten worden.

In de regel is alleen een aankoopfactuur een geldig bewijs en niet een bestelling, want die kan weer geannuleerd worden.

Maar nogmaals, zie de voorwaarden bij Samsung.

Maar mocht het anders zijn, ik lees het graag.