Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een Galaxy S20+ gekocht en daar zou ik een gratis galaxy watch bij krijgen, nu heb ik heb hier over gebeld en niemand kan mij hier duidelijk antwoord op geven bij kpn, maar hoe krijg ik deze watch nu in mijn bezit. Er is namelijk niks over terug te vinden in de mail en papieren.

Alvast bedankt

mvg.,

Sander

Hallo @mellema 

Dit was een promotieactie in de afgelopen twee weken. Dit stond toen op de KPN webshop:

Nu met gratis Galaxy Watch Active t.w.v. €159 bij aankoop van een toestel uit de S20 of Note20-serie

Koop jij tussen 2 november en 15 november 2020 een Samsung Galaxy S20, S20+, S20 Ultra of een Samsung Galaxy Note20 of Note20 Ultra?Dan krijg je een Samsung Galaxy Watch Active t.w.v. €159,- cadeau! Wacht niet te lang, want deze actie loopt nog maar tot 15 november.

Wil jij profiteren van deze actie? Bestel dan via dit formulier jouw Galaxy Watch Active. Hier vind je tevens de actievoorwaarden, registreren voor dit cadeau kan tot en met 29 november 2020.

De verdere afhandeling ligt bij Samsung.


Top, bedankt voor de vlotte reactie. Ik heb het toestel gister gekocht (de 15e) en vandaag gekregen (de16e) maar er is nu niks meer over te vinden omdat het dus geen lopende actie meer is. 

Nogmaals bedankt 


Hoe kan ik mijn Galaxy watch bestellen Wat een actieve KPN is van Samson uit Ik kom niet verder in Groetjes mevrouw bongartz


Hallo @Gerda Bongartz het antwoord op jouw vraag staat hierboven al:

Wil jij profiteren van deze actie? Bestel dan via dit formulier jouw Galaxy Watch Active. Hier vind je tevens de actievoorwaarden, registreren voor dit cadeau kan tot en met 29 november 2020.


Ik snap het even niet. Over die actie, die geld gewoon tot 3 januari. 

 

Staat nu nog op de kpn site.

 

Bij de samsung note 20 ultra. 


Hi @Marcus1977 , het is heel simpel.

Hierboven ging het om een actie van begin november voor de S20 en de Note 20. Jij verwijst naar een andere, recente actie voor alleen de Note 20. Acties komen en gaan en lopen een beperkte periode.


Ik ben vandaag overgestapt van tmobile naar kpn. ik kocht i.s.m. een mobile abonnement. Krijg je zo’n watch cadeau. De actie loopt tot vandaag 28.02.2021. Was bezig het formulier aan het invullen vragen ze ook de factuur te downloaden en streepjescodes. Nu blijkt dat mijn factuur op 06.03.2021 staat! Niks gratis dus!!!!!! Jullie zijn bedriegers in mijn ogen! 

 

Een nieuwe, nu al ontevreden klant!