Skip to main content

sinds ik mijn nieuwe oortjes, thinkplus lenovo, heb gekoppeld aan bluetooth op mijn mobiel loopt mijn mobiel steeds vast. hij opent automatisch en ik zie dan Samsung Galaxy A51 en vervolgens Samsung. Hierna wordt de simcode gevraagd en daarna de andere code. Vervolgens loopt hij weer vast als ik een app wil openen en begint het hele riedeltje van voren af aan. Ik word er horendol van...

Wat vreemd Jeannette! Ik heb daar niet direct een verklaring voor. Is er los van de koppeling via bluetooth ook software voor deze oordopjes geïnstalleerd? Anders zou ik ook even kijken of daar een update voor beschikbaar is. 


Dankjewel Remco 

Ik ben een grote digibeet en weet niet waar ik dat kan zien. Ik hoorde ook dat ik de WiFi moet uitschakelen en kijken of ik dan nog problemen heb


In mijn ervaring heeft de Wifi niet direct invloed op de werking van dergelijke oordopjes. Maar je kan het testen natuurlijk. Je telefoon werkt wel normaal als je de oordopjes loskoppelt? 


Nee.....


Dan zou het ook aan het toestel kunnen liggen. Hoe oud is het toestel? Je kan even kijken of er nog een software update beschikbaar is voor de telefoon. Heb je anders iemand in je omgeving die daar naar kan kijken? 


 

Ik heb inmiddels een nieuwe mobiel gekocht.  Bedankt voor het meedenken!


Graag gedaan Jeanette! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen betekenen!


👍